Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3471717
Het is hier vandaag weer even wennen aan 'maar' 19 graden en bewolking. Aan de plassen te zien heeft het hier vannacht ook geregend ;-)

De ergste strook is vannacht waarschijnlijk over Limburg richting noord holland getrokken vanuit Duitsland. Onze buren zouden gisteren met de caravan naar Maastricht maar dat hebben ze vanwege het weer maar een dag uitgesteld. Heb te doen met iedereen in het zuiden met alle regen terwijl het hier al meer dan een week mooi weer is geweest met af en toe een bui.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471719
Ik denk dat Limburg altijd de klos is zo te zien :(
Maar wat er was gebeurd in Friesland was ook niet misselijk. Vind maar vreemd weer deze “ zomer “
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471727
Je hebt gelijk hoor Kiara, het is ook vreemd,vde hele winter was natuurlijk al zo raar met alleen maar die onophoudelijke regen.

Hier vandaag ook een stuk minder, maar vandaag toch een die dagje met wat spullen halen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471730
kiara schreef: wo 22 mei 2024, 10:41 Ik denk dat Limburg altijd de klos is zo te zien :(
Maar wat er was gebeurd in Friesland was ook niet misselijk. Vind maar vreemd weer deze “ zomer “
Zomer?
;D
Maar wel zijn eind oktober op vakantie geweest tuin thuringen. Toen begon het met regenen en is sindsdien geen ene hele week meer droog geweest hoor.....hier niet in ieder geval.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471732
Charlie Angel schreef: wo 22 mei 2024, 13:56 Je hebt gelijk hoor Kiara, het is ook vreemd,vde hele winter was natuurlijk al zo raar met alleen maar die onophoudelijke regen.

Ja heel vreemd
In bv Dubai hebben ze het toch ook gemanipuleerd

Hier vandaag ook een stuk minder, maar vandaag toch een die dagje met wat spullen halen.
Drenthe toch?
Ja minder warm en gelukkig droog
Fijn dat je wat kon halen
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471733
Kaio schreef: wo 22 mei 2024, 14:52 Zomer?
;D
Maar wel zijn eind oktober op vakantie geweest tuin thuringen. Toen begon het met regenen en is sindsdien geen ene hele week meer droog geweest hoor.....hier niet in ieder geval.
Ja vandaar tussen haakjes zomer .
Hier gelukkig wel wat mooie dagen gehad
Gebruikersavatar
Door pike
#3471744
Hier zijn het ook mooie zonnige en warme dagen geweest. En de regen gisteren begon pas in de avond. Geen onweer. 20 mm in de meter. En daar ben ik nog blij mee ook want mijn planten hadden dat zeker nodig. Was al in de weer geweest met de slangen om water te geven. Vandaag rustig weer, grijs maar droog, 18 graden of zo en later vanmiddag zelfs weer een zonnetje.
Gisterochtend met Ties naar de IJssel gelopen. Het water staat er behoorlijk hoog.
Door zurca
#3471745
kiara schreef: wo 22 mei 2024, 10:41 Vind maar vreemd weer deze “ zomer “
De zomer moet nog beginnen, het is tot 20 juni lente ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471749
zurca schreef: wo 22 mei 2024, 21:54 De zomer moet nog beginnen, het is tot 20 juni lente ;)
Ja dat is waar
Was al in de zomer stemming :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471770
kiara schreef: Drenthe toch?
Ja minder warm en gelukkig droog
Fijn dat je wat kon halen
Yup. Vandaag weinig zon, maar wel droog.
Manlief gaat met de honden op pad dus voor mij een dagje lekker fröbelen. Heb nog niet eens veel gefröbeld hier, voor het eerst heb ik gewoon buiten gezeten onder de parasol en dan niets doen, dat is ook wennen.Afbeelding
Maar nu is het net iets te fris om buiten te zitten.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471772
Charlie Angel schreef: do 23 mei 2024, 13:39 Yup. Vandaag weinig zon, maar wel droog.
Manlief gaat met de honden op pad dus voor mij een dagje lekker fröbelen. Heb nog niet eens veel gefröbeld hier, voor het eerst heb ik gewoon buiten gezeten onder de parasol en dan niets doen, dat is ook wennen.Afbeelding
Maar nu is het net iets te fris om buiten te zitten.
Ja hier ook droog maar of het zo blijft ::)
Wat versta jij onder fröbelen :???:
Ja dat is echt wennen lekker niks doen O zo moeilijk om je zelf uit te zetten althans heb ik echt moeite mee.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471773

kiara schreef: Ja hier ook droog maar of het zo blijft ::)
Wat versta jij onder fröbelen :???:
Ja dat is echt wennen lekker niks doen O zo moeilijk om je zelf uit te zetten althans heb ik echt moeite mee.
Ze zeggen dat het droog blijft overdag, maar ja, je weet het nooit.
Fröbelen bedoel ik knutselen en in mijn geval kaarten maken.

Ik was ook altijd bezig, stond altijd voor iedereen klaar en dan mijn werk en huis en en en, stond nooit uit. Daarom zit ik nu zo een burn out opgebouwd in ruim 10 jaar en een depressie erbij, naast mijn Eds.
En nu ineens stil moeten zitten, want als ik toch dingen die fluit mijn lichaam mij heel hard terug. Dan wordt ik duizelig of val zelfs flauw.
Dus nu begin ik langzaam met luisteren.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471779
Charlie Angel schreef: do 23 mei 2024, 14:03 Ze zeggen dat het droog blijft overdag, maar ja, je weet het nooit.
Fröbelen bedoel ik knutselen en in mijn geval kaarten maken.

Ik was ook altijd bezig, stond altijd voor iedereen klaar en dan mijn werk en huis en en en, stond nooit uit. Daarom zit ik nu zo een burn out opgebouwd in ruim 10 jaar en een depressie erbij, naast mijn Eds.
En nu ineens stil moeten zitten, want als ik toch dingen die fluit mijn lichaam mij heel hard terug. Dan wordt ik duizelig of val zelfs flauw.
Dus nu begin ik langzaam met luisteren.
Oja ik las het net kaarten maken.

Ja steeds aan staan komt een keer keihard op je bordje.
En ja luisteren naar je lichaam heel makkelijk gezegd maar o zo moeilijk :(
Maar je bent de Sjaak als je het niet doet.
Hier nog 1 helaas

Hoelang blijf je in dat huisje ?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471815
kiara schreef: Oja ik las het net kaarten maken.

Ja steeds aan staan komt een keer keihard op je bordje.
En ja luisteren naar je lichaam heel makkelijk gezegd maar o zo moeilijk :(
Maar je bent de Sjaak als je het niet doet.
Hier nog 1 helaas

Hoelang blijf je in dat huisje ?
3 weken. Tussendoor naar huis voor voer honden, want klein vriezer vak en Bobbie krijgt specifiek voer.
Echt ik zou langer willen want voel mij echt prettig hier, maar portemonnee heeft een andere mening. Afbeelding
En natuurlijk voel ik mij in mijn huis ook goed, maar daar moet je teveel, teveel afspraken. Teveel neven geluiden die moeten kunnen, maar die ik niet kan handelen omdat het er teveel zijn. Ik heb gewoon een te harde opdonder gekregen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471830
Ach ja dan vliegt het om 3 weken. Dat rot geld ook hè .

Maar je woont dus denk ik redelijk in de buurt omdat je zegt dat je naar huis gaat vanwege vlees?
Anders zou ik zeggen : is het geen optie om te verhuizen deze kant op ?

Ja thuis is direct anders al woon je nog zo mooi je staat direct Aan.

Weet niet hoelang je nog heb maar geniet er van :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door