Ach jee
Maar goed dat je eerder gegaan bent.
Gecondoleerd en heel veel sterkte
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MillyMol schreef:Mijn lieve vriendin is begin deze week overleden. Ik ben er verdrietig van, maar ook heel blij dat ik mijn intuïtie gevolgd heb en mijn bezoek met een maand vervroegd heb.Gecondoleerd met het overlijden van je vriendin.
Nu hebben we nog samen kunnen lachen en huilen en goed afscheid kunnen nemen. Ze had zich echt opgeladen ervoor.
Het ging toch nog onverwacht snel daarna: slechts 12 dagen zaten er tussen onze laatste ontmoeting en haar overlijden. Op haar voorwaarden en haar manier, zoals ze het kort na haar diagnose zelf al geregeld en besproken had.
Dat ze moge rusten in vrede.
hannabelgje schreef: ↑ma 20 mei 2024, 12:50 Dan wil je je puppies veilig laten spelen in een afgesloten hondenlosloopterrein en dan is daar iemand met een hond die niet met andere honden overweg kan. Handig....Ik heb er een hekel aan aan dat soort plekken. Mensen denken O losloop gebied/ terrein dus mijn hond kan los. Maar dus ook honden die bv niet luisteren of niet met andere honden om kunnen gaan.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
kiara schreef: Ik heb er een hekel aan aan dat soort plekken. Mensen denken O losloop gebied/ terrein dus mijn hond kan los. Maar dus ook honden die bv niet luisteren of niet met andere honden om kunnen gaan.Ik heb het eerst gevraagd voor ik naar binnen ging met de pups. Maar zeker voor puppies is zo'n ruimte wel fijn.
Ik kom er nooit
hannabelgje schreef: ↑ma 20 mei 2024, 14:48 Ik heb het eerst gevraagd voor ik naar binnen ging met de pups. Maar zeker voor puppies is zo'n ruimte wel fijn.Was het niet mogelijk om af te spreken wanneer jullie konden? Een hond die niet met andere honden kan moet natuurlijk ook even los kunnen, maar ik vind het dan wel netjes als je even overlegt wanneer de anderen dan kunnen.
hannabelgje schreef: ↑ma 20 mei 2024, 14:48 Ik heb het eerst gevraagd voor ik naar binnen ging met de pups. Maar zeker voor puppies is zo'n ruimte wel fijn.Tja maar vind het toch eng