Ik merk niets drukkends.
Niet warm genoeg voor denk ik...
Gisteren vond ik het heerlijk. Vandaag weeral grotendeels geen zon.
Gelukkig ook geen regen, want die voorspellen ze ook nog.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑di 14 mei 2024, 14:36 Is dat dan te warm om motor te rijden?Ik rijd nooit zonder motorpak. Dat betekent dat ik met laarzen, broek, leren jas, helm, handschoenen op 262 kilogram heet ijzer zit. Zolang je rijdt, is het goed te doen. Maar omdat het mooi weer is, is het ook bootjemensentijd. En dan gaan er bruggen open. En daar sta je dan met je goede gedrag...
pearlsofpassion schreef: ↑di 14 mei 2024, 19:16 Ik merk niets drukkends.Wij hebben hier wel al wat buien gehad vanaf de namiddag en sinds een paar uur continu.
Niet warm genoeg voor denk ik...
Gisteren vond ik het heerlijk. Vandaag weeral grotendeels geen zon.
Gelukkig ook geen regen, want die voorspellen ze ook nog.
frodo quin schreef: ↑di 14 mei 2024, 13:35 Dat drukkende is hier ook al een tijdje, maar wat wil je met al die nattigheid die nu al een stuk verdampt is.Jazeker. Ik merk groot verschil bij de honden tussen droge en natte warmte om het maar zo te zeggen.
Ik schrik wel echt van Quin. Mevrouw de koukleum, ik wil niet buiten want het is grijs... Kan al bijna even slecht tegen de warmte als Emma. Misschien hebben zij er ook meer last van door de hoge luchtvochtigheid?
kiara schreef: He dan woon jij vlakbij mijWij verblijven hier tijdelijk, ons huis staat is de Noordoostpolder.
Hier niks kwa regen en gelukkig ook geen onweer
Ronald schreef: Ik rijd nooit zonder motorpak. Dat betekent dat ik met laarzen, broek, leren jas, helm, handschoenen op 262 kilogram heet ijzer zit. Zolang je rijdt, is het goed te doen. Maar omdat het mooi weer is, is het ook bootjemensentijd. En dan gaan er bruggen open. En daar sta je dan met je goede gedrag...Ah, dat motorpak wist ik inderdaad, maar dacht dat dat al rijdend geen probleem zou zijn, maar inderdaad, bij elkaar brug zo'n beetje kan je wachten.
Charlie Angel schreef: ↑wo 15 mei 2024, 13:23 Ah, dat motorpak wist ik inderdaad, maar dacht dat dat al rijdend geen probleem zou zijn, maar inderdaad, bij elkaar brug zo'n beetje kan je wachten.Ooohhhh hier regent het al de hele dag!
Dus je bent een mooi weer rijder, maar niet bij te mooi weer.
Hier ook weer goed warm, maar wel met een lekker windje. Onder de parasol is het goed te doen. Gisteren voor het eerst ook zo nietsdoen buiten gezeten onder de parasol. Ik ben dat gewoon echt niet gewend. Daarom is het dan fijn om niet thuis te zijn want dan ga je toch weer dingen doen. Hopelijk kan ik hier nu eindelijk een begin aan rust nemen pakken om het dan thuis door te zetten. Al zijn er daar weer afspraken. Maar ook een maatschappelijk werker die mij hopelijk gaat helpen. Door de rust nu hier ben ik daar dan hopelijk ook ontvankelijk voor.
Eerst bij terugkomst het borstonderzoek waar ik best tegenop zie, maar wat wel moet vanwege hoger risico. De kniebraces heb ik nog niets over gehoord, dus die drie weken was wat optimistisch.
Maar nu eerst rust.
Een fijne dag verder iedereen.
Charlie Angel schreef: ↑wo 15 mei 2024, 13:18 Wij verblijven hier tijdelijk, ons huis staat is de Noordoostpolder.O dacht dat je er woonde
Siberienne schreef: ↑wo 15 mei 2024, 18:42 IMG_5239.jpeg
Need I say more: zomer hier! 26c maar met koele bries. Genieten.