Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471273
Toen ik gister avond naar hus reed was her af en toe meer alsof ik in een golfslagbad reed..... nog nooit meegemaakt, ja tijdens een wolkbreuk, maar dat duurt geen uren meestal he.
Vannacht werd ik ook weer wakker van de herrie van de regen. Denk jee hoe moet dat mrogen met lipen? Moest ik toch aan een oude film denken , waterworld ::)
Denk dat ik maar een vlot ga bouwen ::) :P

Er wonen nu wel meerdere ooievaars hier rondom de "vijvers" , dat is wel mooi ok te zien
Door hannabelgje
#3471275
Ik wilde gisteren Bob in onze "achtertuin" even loslaten maar dat was weer een rivier geworden. Vandaag maar ergens met de auto naar toe dat ie los kan. Hier is het zwaar onbegaanbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471276
Het is hier gelukkig nu 2 dagen droog
Maar wat een naakt slakken overal waar je loopt.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3471288
kiara schreef: di 07 mei 2024, 08:06 Het is hier gelukkig nu 2 dagen droog
Maar wat een naakt slakken overal waar je loopt.
In het oude huis had ik ze ook veel binnen. In dit huis niet eentje! Ik ben blij :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471289
Ronald schreef: di 07 mei 2024, 18:12 In het oude huis had ik ze ook veel binnen. In dit huis niet eentje! Ik ben blij :)
O dat is echt minder
Ik enkele keer in de bij keuken maar eigen schuld dan laat ik hem open staan :biggrin2:
Door frodo quin
#3471291
Kaio schreef: di 07 mei 2024, 06:33 Toen ik gister avond naar hus reed was her af en toe meer alsof ik in een golfslagbad reed..... nog nooit meegemaakt, ja tijdens een wolkbreuk, maar dat duurt geen uren meestal he.
Vannacht werd ik ook weer wakker van de herrie van de regen. Denk jee hoe moet dat mrogen met lipen? Moest ik toch aan een oude film denken , waterworld ::)
Denk dat ik maar een vlot ga bouwen ::) :P

Er wonen nu wel meerdere ooievaars hier rondom de "vijvers" , dat is wel mooi ok te zien
Gelukkig heb je al waterhonden.
Door frodo quin
#3471292
Hier vandaag eens het tegenovergestelde. Nuja in Gent dan toch. Hadden regen gegeven en muv in dd ochtend heel zonnig geweest. Doorgaans zegt het weerbericht zon en krijg ik regen inplaats. Leuk dat het eens omgekeerd is.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471406
frodo quin schreef: di 07 mei 2024, 20:36 Gelukkig heb je al waterhonden.
;D ;D ;D

Nee ze klagen nu ook niet:
20240510_070305.jpg
20240510_070305.jpg (6.34 MiB) 167 keer bekeken
Door frodo quin
#3471443
Het is warm 🥵
Resultaat: 1 mens, 2 honden en 3 kippen op een kluitje onder een parasol tijdens hun vrij uitloop moment.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471446
frodo quin schreef: za 11 mei 2024, 13:14 Het is warm 🥵
Resultaat: 1 mens, 2 honden en 3 kippen op een kluitje onder een parasol tijdens hun vrij uitloop moment.
Lekker toch
Beter als die rot regen
Temperatuur is nu nog aangenaam vind ik
Door frodo quin
#3471448
kiara schreef: za 11 mei 2024, 14:06 Lekker toch
Beter als die rot regen
Temperatuur is nu nog aangenaam vind ik
Voor mij wat te warm, maar nog te doen. De honden hadden het wel erg lastig buiten. Ik was ook wat laat met hun ochtendwandeling en rond 9 uur was de zon al erg heet voor hen. Gelukkig maar een korte wandeling.

Ik ben vooral blij met die warmte zodat de boel hier wat beter opdroogt, want dat is wel erg nodig.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471454
frodo quin schreef: za 11 mei 2024, 13:14 Het is warm 🥵
Resultaat: 1 mens, 2 honden en 3 kippen op een kluitje onder een parasol tijdens hun vrij uitloop moment.
Oo het was heerlijk bij het waterwerken :D

Laatste weken was koukleumen dan was dit toch beter ;D
Door frodo quin
#3471458
Kaio schreef: za 11 mei 2024, 15:30 Oo het was heerlijk bij het waterwerken :D

Laatste weken was koukleumen dan was dit toch beter ;D
Kan ik mij voorstellen. Bij deze temperaturen doet een duik deugd. Bij 12 graden en grijs toch niet zo. Nuja niet voor de meeste mensen iig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door