Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471297
Siberienne schreef: di 07 mei 2024, 20:36 Een bekende van mij heeft een auto ongeluk gehad. Zelf onbeschadigd maar de auto raakte te water en twee honden zijn omgekomen. Ik vind het zo vreselijk voor ze. Krijg het ook maar niet uit mijn hoofd. Echt zo erg om zo je honden te moeten verliezen.
O mijn god wat vreselijk, arme honden . En nog wel in het water beland.
Mijn grootste angst om zo’n ongeluk mee te maken en dan ook nog je geliefde honden verliezen.
Wil je heel veel sterkte wensen en uiteraard ook voor de bekende van jou :'( :bigarmhug:
Door Siberienne
#3471301
hannabelgje schreef: wo 08 mei 2024, 06:40 Wat een nachtmerrie Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ja echt he? Krijg het ook maar niet uit mijn hoofd. Vindt het zo erg voor ze.
Door eelke
#3471303
Wat een stress weer Angelique, veel sterkte!

En wat een naar verhaal van dat ongeluk... het zal je maar gebeuren, dat is een flink trauma. Altijd lastig hoor, hoe vervoer je je honden. Vervoer je ze 'veilig' dan zitten ze dus in dit soort gevallen ergens vast in de auto...
Door Siberienne
#3471311
eelke schreef: wo 08 mei 2024, 09:07 Wat een stress weer Angelique, veel sterkte!

En wat een naar verhaal van dat ongeluk... het zal je maar gebeuren, dat is een flink trauma. Altijd lastig hoor, hoe vervoer je je honden. Vervoer je ze 'veilig' dan zitten ze dus in dit soort gevallen ergens vast in de auto...
Ja, precies dit dus, denk je het goed te doen…. Gebeurt er zoiets. 😢😢😢
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3471316
Wat heftig. Denk je verstandig je honden in de auto te vervoeren, gebeurt er zoiets...

Heel veel sterkte voor de eigenaar van de honden, maar voor jou ook. Dit vergeet je niet zomaar
Door eelke
#3471318
kiara schreef: wo 08 mei 2024, 11:31 Zaten ze in een bench of kooi dan?
Dat weet ik niet. Maar ik denk dat je bij te water raken, alleen maar je een grote kans hebt om je hond te redden als ze los op de achterbank of voorstoel zitten. Maar dan vliegen ze bij een beetje ongeluk door de auto/voorruit.
Ik had de mijne achter een rek achterin. Maar dan kan je er dus in zo een geval niet goed bij. En als er ooit eens een vrachtwagen achterop was gereden, waren ze denk ik ook wel plat geweest :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471319
Wat afschuwelijk zeg, wat een nachtmerrie. Dat raak je nooit meer kwijt volgens mij. Heel veel sterkte voor hen en ook voor jou.

Uiteindelijk kan je het nooit 100% goed doen denk ik qua vervoeren. Bah, echt vreselijk.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3471324
Fijn dat je bekende zelf wel op tijd de auto heeft kunnen verlaten maar wat een nachtmerrie om op die wijze je geliefde huisgenoten te verliezen :-( wat zal die zich machteloos hebben gevoeld aan de kant waarbij je niets kan doen.....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471325
eelke schreef: wo 08 mei 2024, 12:34 Dat weet ik niet. Maar ik denk dat je bij te water raken, alleen maar je een grote kans hebt om je hond te redden als ze los op de achterbank of voorstoel zitten. Maar dan vliegen ze bij een beetje ongeluk door de auto/voorruit.
Ik had de mijne achter een rek achterin. Maar dan kan je er dus in zo een geval niet goed bij. En als er ooit eens een vrachtwagen achterop was gereden, waren ze denk ik ook wel plat geweest :-\
Ik heb ze altijd los op de achterbank
Misschien niet echt veilig kwa evt aanrijding voor de voorkant, maar tja wat is wel veilig :-\
Het is in ieder geval een triest verhaal met alleen maar verliezers :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door