Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3470899
Dankjewel allemaal :) !
Na alle zorgen en getob met Brammetje hoop ik nog jaren van dit mannetje te kunnen genieten, hij heeft heel licht Leishmania maar met 2 pilletjes per dag en over een half jaar een bloedonderzoek waarbij het heel misschien wel weg is, kunnen we wel even vooruit :D
frodo quin schreef:Oh wat leuk!

En het is een knapperd :)
Ik kon het niet laten om vriendinnen op het verkeerde been te zetten met de boodschap 'ik ben weer voor de bijl gegaan : bruine ogen om in te verdrinken en lekker veel borsthaar' :biggrin2:
Door Cathelijn
#3470903
Vanmorgen kon ik toch een soort van bij de dorpse aubade zijn want Ollie was nauwelijks onder de indruk van de trommels, fanfare en hopen mensen. Dus we hebben het van een afstandje toch mee gekregen. Knappe hond :D
Bijlagen
20240427_104059.jpg
20240427_104059.jpg (5.29 MiB) 238 keer bekeken
Door smulpaap
#3470938
- pien - schreef: vr 26 apr 2024, 14:04 De foto van de doos met snackjes is er niet meer ?
Maar we hadden hulp nodig met de snackjes :P dus heeft Joep er een broertje bij :
Afbeelding
Tola uit Spanje, 7 jaar oud, leuk maatje van 12,5 kilo, mix Cockerspaniel :D
Hij is hier nu 2 weken, doet het goed, moet uiteraard landen na 7 jaar ergens in een tuin wonen, door je baasjes naar het asiel gebracht worden, waar hij in een hoekje zat te bibberen en het putje in ging (hij reageert heel heftig op blaffende honden onderweg, hangt in de lijn en scheldt meteen terug :-X ), gecastreerd worden, bij opvangmama 3 weken wonen en nu bij mij.
Wat is het een schatje, en heel lief en makkelijk (ok, behalve het uitvallen soms, daar gaan we meteen mee aan de slag!) en hij past zich zo goed aan (ik hou een slag om m'n arm, met een oudere herplaatser weet je het nooit).
Afbeelding
Meneer zat niet erg stil voor de foto's :D
Hij laat zich de konijnenoren en andere snackjes heel goed smaken ;D
Oh wat een lief snoetje :-* Heel veel plezier met deze bofkont
Door zurca
#3471114
Ahhhh Pien, wat een dotje :-*
Dat jullie nog maar lang van elkaar kunnen genieten!

Pippa had gisterenavond een geweldige ontdekking, een groot geluksmoment voor haar.

1 mei en precies op die dag zijn ze er weer..die heerlijke smakelijke snackjes; meikevers.
En wat maakte de feestvreugde nog groter?! De ontdekking dat ze in je eigen nieuwe tuin massaal aanwezig zijn, hiiieeeeeehaaaaaaa joepieeejeeeeeee :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471115
Ojee bij jou ook al die engerds
Bij mij gisteravond mevr de poedel was ergens mee bezig ::)
Ik kijken en ja hoor ze zijn er weer
Vind ze zo eng
En zal barste altijd bij mij landen die halve helikopters :-X

Uh eet jou hond ze op dan ?
Door zurca
#3471139
Pippa eet ze inderdaad op, met smaak! :biggrin2:
Maar Pippa heeft zo wie zo rare smaakpapillen, engerlingen vind ze ook erg lekker. Ze ruikt of hoort ze, graaft ze op en smullen maar...
Mieren? Ook erg lekker...
'T Is een apart hondje ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471142
zurca schreef: do 02 mei 2024, 21:15 Pippa eet ze inderdaad op, met smaak! :biggrin2:
Maar Pippa heeft zo wie zo rare smaakpapillen, engerlingen vind ze ook erg lekker. Ze ruikt of hoort ze, graaft ze op en smullen maar...
Mieren? Ook erg lekker...
'T Is een apart hondje ::) :biggrin2:
Hé gatver vies hondje ;D
En mieren ook nog :puke:
De engerlingen ( als ik ze vind) gaan naar de koi karpers dat is hap slik weg en opgeruimd staat netjes :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3471143
Ties plukt de nachtvlinders van de muur, en uit de lucht. Hij eet ze compleet op >:( En eergisteren heeft ook hij de Meikevers leren kennen. Nou dat was pas dikke pret, hij vond het maar enge dingen ;D stond er maar omheen te springen en af en toe pakte hij hem snel op om hem gelijk weer weg te gooien en weer dansjes eromheen te gaan doen ;D Hij heeft zich kostelijk vermaakt, aan het eind kon ik de stoffelijke resten opruimen. Opgegeten had hij ze niet, wel uit elkaar gepeuterd :-X
Maar gisteren begon hij de grasmat open te trekken en haalde hij de kevers uit de grond eronder vandaan. Ik heb er een hulpje in de ongediertebestrijding bijgekregen. Oke het gras ziet er niet meer uit :o ::) Binnenkort komen ook de rozenkevers weer. Die komen hier jaarlijks massaal uit het gras omhoog. Heel trage vliegers. Armagnac hapte ze altijd uit de lucht en at ze op. Ben benieuwd wat Ties er mee gaat doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door