Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3470869
pike schreef: wo 24 apr 2024, 19:31 Ja ik geloof dat ik wat gemist heb :biggrin2:
Nou, dat mooncup topic was wel legendarisch. ;D
Ronald schreef:Kijk eens wat ik tegen kwam in mijn foto-album...
Oh, geweldig! :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3470870
pike schreef: do 25 apr 2024, 15:17 Bedoel je nou dat je laden van metaal zijn??? Dat heb ik nog nooit gezien. Bij mij zijn alle laden van kunststof. Alle vriezers die ik ooit gehad heb of gezien heb hadden kunststof laden. Plastic deurtjes zegt mij ook niks, heb wel eens een vriezer gehad met klepjes voor de vakken. Daar zaten dus geen laden in.
Ja, de laden zelf, dat zijn metalen manden. Met zo wit plastic rond, anders zouden ze vermoedelijk vastvriezen.
Tis een hele oude vriezer ;D

Die gebruik ik om in te vriezen want dat doet ie super snel. Langdurig gebruik probeer ik zoveel mogelijk te vermijden want hij zuipt natuurlijk stroom, heeft een gigantisch wattage. Dateert van de tijd dat dat nog mocht.
Voor de rest hebben wij kisten. Ik heb een hekel aan laden in een vriezer als je hem volstopt. Gaat altijd zo moeilijk open.
Gebruikersavatar
Door pike
#3470871
pearlsofpassion schreef: do 25 apr 2024, 20:37 Ja, de laden zelf, dat zijn metalen manden. Met zo wit plastic rond, anders zouden ze vermoedelijk vastvriezen.
Tis een hele oude vriezer ;D
Oh ja, met die omschrijving kan ik me goed voorstellen hoe dat er uit ziet. Maar ik heb ze nooit zo gezien in het echie. Lijkt me wel gemakkelijk, en stevig, zulke manden.
Die gebruik ik om in te vriezen want dat doet ie super snel. Langdurig gebruik probeer ik zoveel mogelijk te vermijden want hij zuipt natuurlijk stroom, heeft een gigantisch wattage. Dateert van de tijd dat dat nog mocht.
Voor de rest hebben wij kisten. Ik heb een hekel aan laden in een vriezer als je hem volstopt. Gaat altijd zo moeilijk open.
Een kist(je) heb ik ook gehad toen ik nog drie Fauven had en er mooie lijntjes waren. Maar ik vond het niet gemakkelijk. Liep altijd te zoeken en te rommelen in dat ding. Nou ja, alles heeft zo zijn voors en zijn tegens.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3470872
hannabelgje schreef: do 25 apr 2024, 08:36 Dies goedkoper dan de dyson die we nu hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Hier ook een Dyson steelstofzuiger. Die gebruik ik totdat die niet meer werkt, maar er komt geen nieuwe. :-\ Vindt het te zwaar in de hand en met de grootte van ons huis is de accu te snel leeg. Het legen in de grijze kliko is altijd een stofbende, want nooit windstil. :D Moet ik eerst kijken waar de wind vandaan komt en dan bovenwinds gaan staan. :P
En zo ook voor de Roomba. Die kan alleen aan in de kamers waar gladde vloeren zijn. Prima, maar we hebben inmiddels in een aantal kamers een andere inrichting.

Voortschrijdend inzicht in het stofzuigertopic. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470873
pike schreef: Plastic deurtjes zegt me niks, die heb ik nooit gehad. Maar de voorkant van de laden is wel een ding. Die willen inderdaad wel gemakkelijk stuk, moet ze altijd heel bewust open schuiven. Volgens mij komt dat door de vele kilo's die erin liggen. Je moet wat meer kracht zetten om ze uit te schuiven, door het gewicht gaat dat niet makkelijk en dan is het krak. Of ik heb de profielstrip die langs de bovenrand van de la zit, en die juist grip moet geven, in mijn handen en de la is nog steeds dicht. ::)
Ik bedoel zo'n klepje, die zitten meestal bovenin, daarachter zit dan gewoon een vakje, geen lade. Maar wij zijn hier dus niet de enige.
Die laden waar Pop het over heeft heb ik ook nog nooit gezien, lijken mij een stuk steviger.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470875
Ik heb voor de boven verdieping een Siemens handy bac kleine stofzuiger
Nou zal je zeggen was goedkoop ding maar heeft al heel wat overleefd. Paar keer van de trap gevallen. In de plens regen paar dagen , verhuizing met de nodige zooi. Maar stuk krijg ik hem niet ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door