Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3470837
Ik leeg mijn Miele altijd ( elke keer als ik hem gebruikt heb) iedere keer in de klikt.
Klepje open en valt er zo in nooit geen last mee.

De zakken van de Henry ken ik niet , maar weet wel dat het per huishouden verschilt kwa verbruik
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3470839
Kijk eens wat ik tegen kwam in mijn foto-album...
Bijlagen
IMG_20140425_185427.jpg
IMG_20140425_185427.jpg (2.84 MiB) 98 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470840
Ronald schreef: do 25 apr 2024, 11:22 Kijk eens wat ik tegen kwam in mijn foto-album...
Ouderwetse degelijkheid ;D
Door frodo quin
#3470842
Ik hou het bij een bezem met haren. Dat maakt geen lawaai :) Normaal stofzuig ik wel af en toe, maar in dit huis nog niet gedaan, want de nieuwe stofzuiger was bagger. Enkele maanden geleden heeft een vriend van mij die geofferd aan de ratten, dus nu zou ik ook niet kunnen zelfs als ik zou willen.
Door Lizzy
#3470844
kiara schreef: do 25 apr 2024, 10:57 Ik leeg mijn Miele altijd ( elke keer als ik hem gebruikt heb) iedere keer in de klikt.
Klepje open en valt er zo in nooit geen last mee.

De zakken van de Henry ken ik niet , maar weet wel dat het per huishouden verschilt kwa verbruik
Ik vind het reinigen van dat fijnstoffilter wel echt een ding. Je kunt 'm daarna ook 24 uur niet gebruiken... Ik verlang wel eens terug naar een gewone stofzuigerzak.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470846
Lizzy schreef: do 25 apr 2024, 11:50 Ik vind het reinigen van dat fijnstoffilter wel echt een ding. Je kunt 'm daarna ook 24 uur niet gebruiken... Ik verlang wel eens terug naar een gewone stofzuigerzak.
Ja dat is waar
Maar ik leg het op de kachel of bij mooi weer buiten. En ik gebruik hem toch niet iedere dag, heb grote leifheit droog doek die doe ik om de dag er doorheen en ook van leifheit dweil ik dan
Werkt ook super
Gebruikersavatar
Door pike
#3470847
Ronald schreef: do 25 apr 2024, 11:22 Kijk eens wat ik tegen kwam in mijn foto-album...
;D ;D wie wat bewaart...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3470852
hannabelgje schreef: do 25 apr 2024, 10:19 Ik vind zakken ergens ook fijner. Het legen is zo'n enorme stofboel bij een zakloze. Dat heb je niet met zakken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ah, ik niet. Ik vind zakloos fijner.
We legen hem gewoon in de kliko buiten en daarbij heb ik geen last van stuiven.
Die kliko komen de vuilnisophalers legen, rechtstreeks in de vuilniswagen, dus van stuiven geen last.

Zo zie je maar weer, ieder zijn voorkeur...
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3470853
Altijd fijn een stofzuiger topic :D
Ik heb een cats & dogs gekocht toen ik B kocht!
Beide nog aanwezig ;D
Door tt-tjes
#3470854
Ik heb eind januari een Hetty gekocht. En heb pas vorige week een nieuwe stofzak er in hoeven doen. Dus de stofzakken gaan een eeuwigheid mee lijkt het wel.
Filter weet ik dan weer niet, want ik heb hem ook nog maar net. Maar lees nu wel hier dat je die wel een keer uit moet kloppen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470856
Ik vind qua stofzuiger zakloos ook echt veel fijner, wij hebben al lang plezier van onze Philips en daarnaast ook een Philips steelstofzuiger, die is voor mij beter hanteerbaar. De steelstofzuiger leeg ik na het zuigen van 1kamer, zo blijft de zuigkracht prima. En ja, de gewone op stroom zuigt nog beter, maar dat doet manlief dan.

En Ronald, niks mis met zo'n rubberen steel borstel, gebruiken wij hier nog steeds. Manlief had hem op een gegeven moment gesloopt, maar er kwam gelijk weer een nieuwe. Ideaal ook nadat ik een hond heb geborsteld op het kleed in de tuinkamer.

Wij hebben wel altijd een probleem met de vrieskasten. Die dien het prima, maar om de een of andere reden gaan de plastic deurtjes en voorkant van laden altijd kaduuk.
Meer mensen met dit probleem?
Gebruikersavatar
Door pike
#3470859
Charlie Angel schreef: do 25 apr 2024, 14:04 Ik vind qua stofzuiger zakloos ook echt veel fijner, wij hebben al lang plezier van onze Philips en daarnaast ook een Philips steelstofzuiger, die is voor mij beter hanteerbaar. De steelstofzuiger leeg ik na het zuigen van 1kamer, zo blijft de zuigkracht prima. En ja, de gewone op stroom zuigt nog beter, maar dat doet manlief dan.

En Ronald, niks mis met zo'n rubberen steel borstel, gebruiken wij hier nog steeds. Manlief had hem op een gegeven moment gesloopt, maar er kwam gelijk weer een nieuwe. Ideaal ook nadat ik een hond heb geborsteld op het kleed in de tuinkamer.

Wij hebben wel altijd een probleem met de vrieskasten. Die dien het prima, maar om de een of andere reden gaan de plastic deurtjes en voorkant van laden altijd kaduuk.
Meer mensen met dit probleem?
Plastic deurtjes zegt me niks, die heb ik nooit gehad. Maar de voorkant van de laden is wel een ding. Die willen inderdaad wel gemakkelijk stuk, moet ze altijd heel bewust open schuiven. Volgens mij komt dat door de vele kilo's die erin liggen. Je moet wat meer kracht zetten om ze uit te schuiven, door het gewicht gaat dat niet makkelijk en dan is het krak. Of ik heb de profielstrip die langs de bovenrand van de la zit, en die juist grip moet geven, in mijn handen en de la is nog steeds dicht. ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3470862
Hier zijn de plastic voorkanten er gewoon af. Enkel het metalen deel. Dat is gelukkig ook 4 zijden, dus geen probleem.
Gebruikersavatar
Door pike
#3470865
pearlsofpassion schreef:Hier zijn de plastic voorkanten er gewoon af. Enkel het metalen deel. Dat is gelukkig ook 4 zijden, dus geen probleem.
Bedoel je nou dat je laden van metaal zijn??? Dat heb ik nog nooit gezien. Bij mij zijn alle laden van kunststof. Alle vriezers die ik ooit gehad heb of gezien heb hadden kunststof laden. Plastic deurtjes zegt mij ook niks, heb wel eens een vriezer gehad met klepjes voor de vakken. Daar zaten dus geen laden in.
Door Lizzy
#3470866
MarijeEnBoomer schreef: do 25 apr 2024, 13:32 Altijd fijn een stofzuiger topic :D
Ik heb een cats & dogs gekocht toen ik B kocht!
Beide nog aanwezig ;D
En dat is nu bijna 17 jaar geleden ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door