Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3469914
smulpaap schreef: vr 29 mar 2024, 16:47 En gisteren weer terug naar de kliniek
Tijdens het wandelen gaf ie geregeld een gil
Men had al gezegd , zie je verandering , dan direct komen . Niet elk letsel is direct aantoonbaar. Tijdens het eerste onderzoek weinig pijnreactie . Tijdens het onderzoek van gisteren wel . En de boel was ietwat verdikt
Hij wordt op 15 april geopereerd . Er is sprake van een retinaculum . Dit is een stevige band die over de enkel om de pezen ligt . Deze band kan door letsel beschadigd raken . Dit kan extra druk geven op de structuren die onder deze band lopen ( pezen , zenuwen ) . Tot 15 april veel rust . En advies was dan ook direct een kijkoperatie om verder letsel te voorkomen . Hij is zo wild . En hij is vanaf gisteren erg stilletjes .dat viel ook al op
Slaapt gelukkig veel . Verwachting is een week of vier revalideren. Afhankelijk van wat ze tegen komen natuurlijk . We konden ook kiezen voor een brace . Maar woeste Willem kennende . Opereren is niet alles . Maar stel , dat ie weer een rare bokkesprong maakt dat maakt de schade alleen maar groter . De rechterhand van Hopmans gaat opereren. En zonodig komt Joop ook in actie . Dus dat is fijn . Bij gecompliceerde ingrepen helpt ie nog mee . Hij is met pensioen
Dus dat is fijn . Hij heeft Thara ook geopereerd
Wat een narigheid allemaal. Wéér een operatie :'( gelukkig heb je vertrouwen in de artsen. Maar je moet weer een heel traject door met de hond, dat is geen pretje. Sterkte ermee en duimen draaien hier dat het allemaal weer goed komt :-*
Door smulpaap
#3469915
pike schreef: vr 29 mar 2024, 20:46 Wat een narigheid allemaal. Wéér een operatie :'( gelukkig heb je vertrouwen in de artsen. Maar je moet weer een heel traject door met de hond, dat is geen pretje. Sterkte ermee en duimen draaien hier dat het allemaal weer goed komt :-*
Ik ben eigenlijk blij. Dat men direct doorpakt
En ja , het is weer een operatie . Maar daarna kan het alleen maar weer beter gaan
Als ik terug denk aan de narigheid met Thara
Alles zat te snurken , en ach , het zou wel goed komen met fysio of osteo .
Dan maar liever deze aanpak . Dan blijft de schade beperkt . En het zijn korte lijntjes in de kliniek . Fysio en artsen communiceren heel goed . Dus . Ik heb er vertrouwen in . Het zal de eerste dagen niet fijn zijn . Maar ach , daarna knappen ze vaak snel op
Door smulpaap
#3469976
Mijn hart breekt . Seb heeft inmiddels 22 uur niet meer geplast . Kan om 9.45 uur gelukkig al bij de DA terecht . Ik had nog de hoop dat ie vannacht of vanochtend zelf zou gaan plassen . Maar nee
Vragende oogjes , help me . Kwijlen , trillen , timide . Ik vermoed meer pijn en hoop dat men eerder kan opereren. Wat duurt wachten dan lang , arm beestje
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3469977
Waarom plast hij niet?
Zit hij verstopt?
Kan je niet gewoon meteen terecht? :o
Met zoiets is elke minuut wachten er toch gewoon te veel aan.
Gebruikersavatar
Door pike
#3469978
:o Wat is dat nou ??? :-X :'( Succes bij de da hoop toch dat die hem goed kan helpen
Door smulpaap
#3469982
Blaas is niet over vult
Nu even thuis , om 12.15 uur weer terug voor verder onderzoek . En er wordt inmiddels overlegd of ie eerder geopereerd kan worden
Hij wil / kan niet meer lopen
En durft hierdoor dus ws ook niet te plassen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469987
Arme Seb :( Veel sterkte met de patiënt en hopenlijk kunnen jullie snel de weg naar herstel inzetten
Gebruikersavatar
Door pike
#3469991
Ach gos dat is ook wat. Dus de oorzaak van het probleem zit in die enkel??
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469999
Ach nee, die arme Seb,bij hoop echt dat ze hem snel kunnen helpen. Sterkte.
Je zal dit vast zelf bedacht hebben, maar als je een handdoek onder hem door doet zodat je zijn rechterhand kan tillen? Wellicht dat hij dan kan plassen?
Door smulpaap
#3470004
Blaas is middels katheter geleegd
Met de blaas zelf is niets mis
Maar ja , wat ik al vermoedde , z'n karakter en z'n rugzakje . Ik heb pijn / ongemak , en dat is voor hem al zo stressvol. Dus dan durf ik ook niet (meer ) te plassen
Er zijn ook nov twee extra foto's genomen om zaken als breuk , botkanker etcetera uit te sluiten
Dit was gelukkig niet het geval . En nu maar hopen dat ie eerder geopereerd kan worden . Maar het is zo ontzettend druk met spoed en spoedoperatie. Ze werken zich echt tien slagen in de rondte . Voor nu heeft ie tramadol , naast de andere pijnstilling die ie al had . Om hem zo hopelijk weer wat in beweging te krijgen ,en weer zelfstandig te laten plassen
Na thuiskomst was ie duidelijk opgelucht . Poepen heeft ie in de badkamer gedaan . Dus daar is ie ook van af . Straks eens kijken of ie weer gaat plassen . En maar hopen dat er snel een plekje vrij komt . En anders wachten tot 15 april .
Door frodo quin
#3470009
smulpaap schreef: di 02 apr 2024, 16:06 Blaas is middels katheter geleegd
Met de blaas zelf is niets mis
Maar ja , wat ik al vermoedde , z'n karakter en z'n rugzakje . Ik heb pijn / ongemak , en dat is voor hem al zo stressvol. Dus dan durf ik ook niet (meer ) te plassen
Er zijn ook nov twee extra foto's genomen om zaken als breuk , botkanker etcetera uit te sluiten
Dit was gelukkig niet het geval . En nu maar hopen dat ie eerder geopereerd kan worden . Maar het is zo ontzettend druk met spoed en spoedoperatie. Ze werken zich echt tien slagen in de rondte . Voor nu heeft ie tramadol , naast de andere pijnstilling die ie al had . Om hem zo hopelijk weer wat in beweging te krijgen ,en weer zelfstandig te laten plassen
Na thuiskomst was ie duidelijk opgelucht . Poepen heeft ie in de badkamer gedaan . Dus daar is ie ook van af . Straks eens kijken of ie weer gaat plassen . En maar hopen dat er snel een plekje vrij komt . En anders wachten tot 15 april .
Gotver dat is echt rot. Heel veel sterkte voor Seb en jullie! Ik duim dat hij sneller onder het mes kan. :bigarmhug:
Door smulpaap
#3470017
Als er geen gekke dingen tussen komen wordt ie morgen om 13 uur geopereerd
Net weer overlegd . Hij plast nog steeds niet
De angst is sterker dan de medicatie
En ik zie het vrees ik niet gebeuren ook
Dus nu maar hopen dat het door gaat
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door