Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3423232
Lizzy schreef: za 03 apr 2021, 15:47 Moeten jullie toch echt Erna vragen! Volgende week vrijdag gaan we hem halen. Ga ik zoveel posten dat je er niet goed van wordt :biggrin2:

Hij had bij titer trouwens geen antistoffen meer dus de DHP gekregen.
Ik duim dat de DHP aanslaat!
#3423238
Lizzy schreef: za 03 apr 2021, 17:32 Oh veeeeel! Heel veel! Niet genoeg maar echt veel. Serieus, ik kan het niet meer tellen! En die ene Pointer die er in 1973 in is gekruist zorgt er nog steeds voor dat we vaak het verschil zien tussen HUA's en LUA's. In type en in bevlekking. Bizar maar waar. Maar qua type is Sjoerd serieus echt net een hele goeie HUA (zei ze trots als een pauw :biggrin2: ). En qua bevlekking mag hij er zeker-te-weten ook wezen :smitten:

(aap met zeven gouden lullen was het toch?).
OH, das leuk.
Ale, minder dat je't ziet, maar toch, leuk, dat er toch veel mee gefokt wordt. Dat uiterlijk zal er dan wel uit gaan zeker?

En als je een LUA kruist met een HUA dan krijg je toch de helft LUA en de helft HUA? Of heb ik dat mis?
Maar dan zie je die afwijkende vlekken ed toch in het gehele nest? Toch niet enkel in de LUA hondjes van dat nest?

Ik vind het echt heerlijk om.je zo te zien, Lizzy.. Echt oprecht. :biggrin2:
Door Chouka
#3423241
Lizzy schreef: za 03 apr 2021, 17:32 Maar qua type is Sjoerd serieus echt net een hele goeie HUA (zei ze trots als een pauw :biggrin2: ). En qua bevlekking mag hij er zeker-te-weten ook wezen :smitten:

(aap met zeven gouden lullen was het toch?).
LUA?
Door Lizzy
#3423257
Chouka schreef: za 03 apr 2021, 21:10LUA?
Het staat er een beetje onhandig maar Sjoerd is dus een LUA. Maar Sjoerd ziet eruit alsof ie een prachtige HUA is. En dat is een compliment voor Sjoerd zeg maar. Nou ja, een compliment voor Erna.
Door Chouka
#3423272
Lizzy schreef: zo 04 apr 2021, 07:57 Het staat er een beetje onhandig maar Sjoerd is dus een LUA. Maar Sjoerd ziet eruit alsof ie een prachtige HUA is. En dat is een compliment voor Sjoerd zeg maar. Nou ja, een compliment voor Erna.
Nu begrijp ik het. De vlekkentekening van een HUA is mooier en Sjoerd is mooi. En ook had ik goed begrepen en onthouden dat hij een LUA is.
Gebruikersavatar
Door pike
#3423331
Lizzy schreef: wo 31 mar 2021, 15:13 Toen Leo deze foto zag wilde hij direct Erna gaan bellen:

Sjoerd2.jpg
Oww wat een hoofd :cool: Heel begrijpelijk dat hij direct wou gaan bellen :D
Gefeliciteerd met jullie toekomstige nieuwe huisgenoot. Ik vind hem prachtig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door