Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3335861
Beterschap aan alle zieken met met uiteenlopende kwalen :bigarmhug:

Hier is vl onrustig omdat hij last heeft van zijn enkel zonder aanwijsbare oorzaak :-\
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3335887
Wat een toestand, Pauline! Heel veel sterkte met alles. En natuurlijk beterschap voor Eddie.

Ik heb even niets te klagen. Dus ik verhuis mezelf naar een ander topic :)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3335910
Sterkte Pauline!

Ik heb vanochtend voor mn werktijd toch maar ff aan de bel getrokken bij mn leidinggevende.... Ik werk weer, voor mijn doen full-time (20 uur), per vorige week op woensdag 2 uur meer en op zaterdag ook een uur meer (winkel is per 1/1 een uur eerder open), dus kom ik uiteindelijk op gemiddeld 22/23 uur..... Is net iets teveel qua uren...... mn batterij heeft dus niet genoeg tijd om weer helemaal op te laden..... Dus ik heb, gelukkig, kunnen afspreken dat ik op vrijdag niet de hele dag hoef te werken, maar van 10 tot 3 ipv 9 tot 6 uur...... Voor onbepaalde tijd...... Ook zal ik hier in huis meer uit handen moeten geven om iets meer (vrije) tijd te hebben om op te laden..... Ik dacht dat ik meer kon dan ik eigenlijk kon hebben..... thanks voor mn collega’s dat ze het begrijpen en me helpen :) .....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3335911
Nou de echo liet geen afwijkingen, behalve wat vocht, zien. Betekent dus dat alle gedoe veroorzaakt wordt door het littekenweefsel wat ze al gezien hebben. Zit dus niets anders op dan afwachten totdat dat gecorrigeerd gaat worden en voor zover ik begrepen heb gaat dat niet eerder dan aan het eind van de 1-jaars-periode (in mijn geval eind oktober) gebeuren. Het is wat het is, zolang ik weet dat het ooit opgelost gaat worden ga ik maar gewoon door.

Succes voor alle anderen met troubles. XXX
Door Anneloog
#3335938
Pauline kijk anders eens of je in aanmerking zou kunnen komen voor Hyperbare zuurstoftherapie, Mijn moeder heeft dit gehad al was haar start punt wel geheel anders ( borstkanker en daarna borst besparende operatie bestraling/chemo en daarna andere borst verkleind) En mijn moeder had enorm veel last van litteken weefsel in beiden borsten en kreeg daarom deze therapie toen aangeboden. En ja het heeft zeker geholpen. Daarnaast had ze een gerichte oedeem therapie voor het vocht wat in beide borsten zich ophoopte. Deze therapie bevatte gerichte massages die niet pijnloos waren en een tape techniek wat ophopen van vocht tegen gaat en dat werkte nog het meeste. Heel veel sterkte.
Pauline schreef:Nou de echo liet geen afwijkingen, behalve wat vocht, zien. Betekent dus dat alle gedoe veroorzaakt wordt door het littekenweefsel wat ze al gezien hebben. Zit dus niets anders op dan afwachten totdat dat gecorrigeerd gaat worden en voor zover ik begrepen heb gaat dat niet eerder dan aan het eind van de 1-jaars-periode (in mijn geval eind oktober) gebeuren. Het is wat het is, zolang ik weet dat het ooit opgelost gaat worden ga ik maar gewoon door.

Succes voor alle anderen met troubles. XXX
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3335948
Anneloog schreef:Pauline kijk anders eens of je in aanmerking zou kunnen komen voor Hyperbare zuurstoftherapie, Mijn moeder heeft dit gehad al was haar start punt wel geheel anders ( borstkanker en daarna borst besparende operatie bestraling/chemo en daarna andere borst verkleind) En mijn moeder had enorm veel last van litteken weefsel in beiden borsten en kreeg daarom deze therapie toen aangeboden. En ja het heeft zeker geholpen. Daarnaast had ze een gerichte oedeem therapie voor het vocht wat in beide borsten zich ophoopte. Deze therapie bevatte gerichte massages die niet pijnloos waren en een tape techniek wat ophopen van vocht tegen gaat en dat werkte nog het meeste. Heel veel sterkte.
Dank je voor je bijdrage Anneloog, ik ga dit zeker meenemen als mijn littekencorrectie zich aandient.
Door - pien -
#3336017
CindyMayella schreef:Sterkte Pauline!

Ik heb vanochtend voor mn werktijd toch maar ff aan de bel getrokken bij mn leidinggevende.... Ik werk weer, voor mijn doen full-time (20 uur), per vorige week op woensdag 2 uur meer en op zaterdag ook een uur meer (winkel is per 1/1 een uur eerder open), dus kom ik uiteindelijk op gemiddeld 22/23 uur..... Is net iets teveel qua uren...... mn batterij heeft dus niet genoeg tijd om weer helemaal op te laden..... Dus ik heb, gelukkig, kunnen afspreken dat ik op vrijdag niet de hele dag hoef te werken, maar van 10 tot 3 ipv 9 tot 6 uur...... Voor onbepaalde tijd...... Ook zal ik hier in huis meer uit handen moeten geven om iets meer (vrije) tijd te hebben om op te laden..... Ik dacht dat ik meer kon dan ik eigenlijk kon hebben..... thanks voor mn collega’s dat ze het begrijpen en me helpen :) .....
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Pauline schreef:Nou de echo liet geen afwijkingen, behalve wat vocht, zien. Betekent dus dat alle gedoe veroorzaakt wordt door het littekenweefsel wat ze al gezien hebben. Zit dus niets anders op dan afwachten totdat dat gecorrigeerd gaat worden en voor zover ik begrepen heb gaat dat niet eerder dan aan het eind van de 1-jaars-periode (in mijn geval eind oktober) gebeuren. Het is wat het is, zolang ik weet dat het ooit opgelost gaat worden ga ik maar gewoon door.

Succes voor alle anderen met troubles. XXX
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3336042
pearlsofpassion schreef:
En het is idd vrij onschuldig. Het zijn huidonstekingetjes, puistjes als je wil. Een kat met allergie heeft klassiek een gevoeliger huid en zou daar dus vatbaarder voor zijn.
Cuzco heeft voedselallergie he. En dan zou een zeer klein contact met vb een takje oid al voldoende zijn.
Het situeert zich dan bij zijn tepels gewoonweg omdat daar geen haar staat en hij dus gemakkelijker huidcontact heeft daar.
Nu is het kwestie van kijken of het vanzelf geneest, komen er meer of worden ze groter kunnen we toch een behandeling inzetten.
Geen klaag maar ja, het vorige bericht stond nu hier...

Ik heb vanmorgen nog gechecked en de bultjes zijn gewoon weg. Fijn he. :)
Door Siberienne
#3336046
Vannacht moest een vd heren blijkbaar plassen. Dat is gedaan in het nachthok. Op zich niet zo erg, maar dat doen ze anders nooit en ze vinden het vreselijk. Ze kunnen de ene deur open maken. Maar het lijkt erop of dat bij de verkeerder deur geprobeerd is... en dat ‘men’ wat gefrustreerd raakte, ook zoiets raars! En er is niet gejankt want dat hoor ik wel. Maar er gaat wel wat herstelwerk aan het kozijn nodig zijn..
5B7D8C6D-7927-419D-B1A1-6F1A2C7B6149.jpeg
5B7D8C6D-7927-419D-B1A1-6F1A2C7B6149.jpeg (745.19 KiB) 1322 keer bekeken
En dan gaan we wandelen... vangt Spot aan de lijn een jong haasje. Hij sprong in een kluit bramen/gras, ik dacht die jaagt muisjes, niet dus... en tja, aangezien Spot nogal hongerig is op het moment, verdween haasje met huid en haar naarbinnen. Zijn eerste echte barf maaltijd. En uiteraard net nu we de prednison weer eens proberen te stoppen omdat het zo goed gaat met de darmen. Ben benieuwd hoe dit gaat vallen >:( heb maar een bakje spiervlees bijgevoerd vanochtend, en olijfolie om de boel wat te ‘verdunnen’.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3336125
Tuinbankje in elkaar gezet. Plank voor plank vast geschroefd. Laatste stap: nopjes onder de poten draaien dus bankje op de kop. Blijkt onder de ene leuning de onderkant van de poot met schroefdraad te ontbreken >:( Nu mail met foto gestuurd naar de bouwmarkt voor een oplossing ::)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3336167
Voor alle zieken en herstellenden; Beterschap!

Ik heb een banale eerste wereld klaag; wij kunnen geen mooie lampen vinden..... we willen graag een boomstronk vloerlamp, maar die zijn in de buurt verkrijgbaar voor minimaal €600,- of voor een schappelijkere prijs van €150 maar dan aan de andere kant van het land en komen er €75 tot €100 aan bezorgkosten bij........ En eigenlijk willen we er 2.
Lampen zijn zo lastig! En we vinden dus ook lang niet alles mooi.....
Door - pien -
#3336192
Er komen weer van die bosjes wielrenners langs die naar mekaar zitten te schreeuwen op de fiets en net doen of ze éen of andere Tour aan het rijden zijn (vertaling: wij doen waar we zin in hebben en je kan ons niet inhalen en we nemen voorrang >:( ).
En mijn vriezer deed raar gister :???: Blijkbaar had ik 'm na het eten pakken voor de dieren niet goed dichtgedaan want hij stond 's morgens te piepen. Wel netjes op -18 maar het alarmlampje bleef de hele dag branden. Van alles opgezocht op internet of er iets stuk was of een storing, maar gister in de namiddag ging het lampje gelukkig weer uit.

Siberiënne: heb je wat gemerkt aan Spot nadat hij het haasje naar binnen had gewerkt?

Dinky: uh oh ::) ik hoop dat het wordt opgelost!

constance: lampen en iets voor aan de muur vonden wij lastig. zó lastig dat er nog steeds niks aan de muur hangt :D succes met zoeken!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3336217
Hier heeft inderdaad ook meer dan een jaar een kaal peertje boven de eettafel gehangen voordat we leuke lamp vonden ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3336218
dinky89 schreef:Hier heeft inderdaad ook meer dan een jaar een kaal peertje boven de eettafel gehangen voordat we leuke lamp vonden ;)
Hier al 10 jaar inmiddels :o ::) ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door