Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Jip1
#3295143
Hoi, ik lees al een hele tijd mee hier, leuke posts, dus ik dacht ik meld me nu maar eens aan en stel me voor.

Wij hebben een franse bull, Jip, van 3 jaar inmiddels. Ik ben ook bekend met de franse bullensite, maar daar wordt niet veel meer gepost.

Jip is een teefje en mijn eerste hondje. Een lieve kleine overenthousiaste goedzak. Ze weet niet wat snauwen is, alles en iedereen is lief.

Ze is inmiddels, na een paar keer afgesnauwd te zijn, wel wat voorzichtiger met grotere honden. Kijkt ze eerst of t wel 'goed volk' is.

Ze is een luilak, behalve in t bos! Dan racet ze t hele bos door. Luisteren kan ze (meestal) prima, maar springen heb ik haar niet af kunnen leren. Dat is zo vaak beloond dat ik dat heb opgegeven.

Zie ik kleine kinderen of vrouwen met pantys dan doe ik haar ff vast. Kinderen zijn een magneet voor Jip maar ja, die vinden springende hondjes niet leuk!

Dit is Jip, knagend aan een stuk zalmkop.
IMG_4966.JPG
IMG_4966.JPG (1.23 MiB) 1954 keer bekeken



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door eelke
#3295146
Welkom hier!

Je hebt het al goed door, een foto, en dan nog van een barfende hond ook, dubbele pluspunten! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Jip1
#3295282
Dank jullie wel. Ja een hele leuke en lieve Jipster.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door