Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3288507
Wat fijn Constance!

Ik heb vandaag meegekeken met de training van de onderwijs greyhound pubers en ga daar voortaan bij helpen. Wat een lieve honden zijn dat, ze wilde allemaal ontzettend graag knuffelen en waren heel enthousiast met de oefeningen. :) De tunnel door rennen was uiteraard wel de leukste oefening van de middag! :D
Met een groepje andere studenten moet ik dan voor zorgen dat ze elke dag uitgelaten worden, mee getraind en gespeeld wordt en ze gewend raken aan de oefeningen die studenten met hun doen.
Zo kan ik toch lekker met honden bezig zijn. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3288536
Heerlijk met vriendin bijgekletst en lekkere high tea gedaan :D
Werd na 5 maanden wel keer tijd dat ze mijn huis zag en daarna met de bus naar centrum gegaan voor de high tea :D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3288538
dinky89 schreef:Heerlijk met vriendin bijgekletst en lekkere high tea gedaan :D
Werd na 5 maanden wel keer tijd dat ze mijn huis zag en daarna met de bus naar centrum gegaan voor de high tea :D

Fijn dat je genoten hebt. :-*
Door Siberienne
#3288543
Thessa en Shanti schreef:Wat fijn Constance!

Ik heb vandaag meegekeken met de training van de onderwijs greyhound pubers en ga daar voortaan bij helpen. Wat een lieve honden zijn dat, ze wilde allemaal ontzettend graag knuffelen en waren heel enthousiast met de oefeningen. :) De tunnel door rennen was uiteraard wel de leukste oefening van de middag! :D
Met een groepje andere studenten moet ik dan voor zorgen dat ze elke dag uitgelaten worden, mee getraind en gespeeld wordt en ze gewend raken aan de oefeningen die studenten met hun doen.
Zo kan ik toch lekker met honden bezig zijn. :)
Leuke bijbaan! Geniet ervan
Door Siberienne
#3288544
Spot heeft geen last tnt van zijn chui, dus het lijkt een geschikte knaag, deze rib uit mijn ;)

Ik zag op wandeling vanmiddag een zilverreiger en daarna twee buizerds die aan het flirten waren. De zon scheen: duidelijk lente

Verder mijn eerste sessie gehad met yoga therapeute die me gaat helpen met burn-out klachten. Gebeurde heel veel in mijn lijf met een paar simpele oefeningen. Daarna 'uit' en dat moest ik van haar zo houden en accepteren. Ik denk dat ik vannacht heel lekker ga slapen
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3288587
Thessa en Shanti schreef:Wat fijn Constance!

Ik heb vandaag meegekeken met de training van de onderwijs greyhound pubers en ga daar voortaan bij helpen. Wat een lieve honden zijn dat, ze wilde allemaal ontzettend graag knuffelen en waren heel enthousiast met de oefeningen. :) De tunnel door rennen was uiteraard wel de leukste oefening van de middag! :D
Met een groepje andere studenten moet ik dan voor zorgen dat ze elke dag uitgelaten worden, mee getraind en gespeeld wordt en ze gewend raken aan de oefeningen die studenten met hun doen.
Zo kan ik toch lekker met honden bezig zijn. :)

Windhonden zijn de liefste die er bestaan! Ik zou nooit meer geen windhond willen :D
En de beste oefenhonden die er zijn (of eigenlijk niet, want het is te makkelijk....)
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3288588
@Siberienne fijn dat je iets gevonden hebt wat je verder helpt!

Ik zou ook graag weer yoga doen, maar dat kan hier in de buurt alleen op tijdstippen dat ik zo´n beetje in bed lig, dus dat red ik energietechnisch gewoon niet.
Door Shanti en co
#3288602
Spikkelneus schreef:

Windhonden zijn de liefste die er bestaan! Ik zou nooit meer geen windhond willen :D
En de beste oefenhonden die er zijn (of eigenlijk niet, want het is te makkelijk....)
Haha ja, die beagles waar ik nu toe mee heb kunnen oefenen vinden ook alles goed. Al moet ik zeggen dat dat wel fijn is als je voor het eerst een hond fixeert. En al helemaal voor de mensen zonder hondenervaring die zelfs de beagles moeilijk op hun zij kregen. :P
Door Eef+Stippels
#3288605
Siberienne schreef:Spot heeft geen last tnt van zijn chui, dus het lijkt een geschikte knaag, deze rib uit mijn ;)

Ik zag op wandeling vanmiddag een zilverreiger en daarna twee buizerds die aan het flirten waren. De zon scheen: duidelijk lente

Verder mijn eerste sessie gehad met yoga therapeute die me gaat helpen met burn-out klachten. Gebeurde heel veel in mijn lijf met een paar simpele oefeningen. Daarna 'uit' en dat moest ik van haar zo houden en accepteren. Ik denk dat ik vannacht heel lekker ga slapen

Goede berichten :D


@Spikkelneus: Er staan ook heel veel yogalessen op youtube. Ik vind yin yoga fijn bij weinig energie.
Door Siberienne
#3288774
Spikkelneus schreef:@Siberienne fijn dat je iets gevonden hebt wat je verder helpt!

Ik zou ook graag weer yoga doen, maar dat kan hier in de buurt alleen op tijdstippen dat ik zo´n beetje in bed lig, dus dat red ik energietechnisch gewoon niet.
Wat jammer! Ik heb prive les op afspraak,maar onze yoga studio heeft ochtend en avond lessen en de studio van mijn therapeut is open van 6 tot 22... geloof ik. Maar ja, Roermond, Sittard eb Maastricht zijn vast te ver weg...
Door Siberienne
#3288775
Eef+doggies schreef:Goede berichten :D


@Spikkelneus: Er staan ook heel veel yogalessen op youtube. Ik vind yin yoga fijn bij weinig energie.
Ja ik ook, ik doe nu ook mn yin en easy flow als ik les volg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door