Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3138027
Wauw een eigen topic!! Had ik op zijn vroegst pas morgen verwacht  :biggrin2: dank jullie wel hoor!

Zowat iedereen kwam smiddags dus nu is het al rust. Lekker want ik heb het gisteren al in de stad gevierd (en donderdag ook, en vorige week zaterdag thuis ook :P)

Wat we gekregen hebben (meneer was vorige week jarig) Bier pakket, een vol 50 liter fust (voor op t feestje, hij is op nu 8)) een bier recepten boek, een bier brouw boek, een vriendin heeft etiketten gemaakt voor op mijn eigen biertjes, 50,- aan kado bonnen van de slager (bbq hehe) en ik vandaag een echte brouwketel! 38 liter!!  :D :D
Zouden we van bbq en bier houden?  ::)

Gupjes zijn braaf geweest. Al brak mijn hart wel even tijdens de stortregen en Joep zich wel heel erg zielig vond. Ze moesten in de ren buiten, die we overdekt hadden met een zeiltje  :'( wel heel braaf geweest en gelukkig tussendoor even geen visite en konden ze los. Was wel rukweer. Weer eens een andere ervaring om in de herfst jarig te zijn!
Anne in Duitsland schreef: Ik kan tegenwoordig ook Broabaans, dus: heul haagtelik gefilesseteegd! :D :-*
Haha das van de andere kant he! Wij hebben geen G  :biggrin2: bijna goed!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door