Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3129203
ik krijg last van mijn darmen met het warme weer  :-X :-X  ook van mijn humeur trouwens.  :-X maar ik laat me niet gek maken. Mayla heeft nergens last van  :P :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3129204
Sjezus, 40 graden  :o, dat is toch niet normaal meer! Ik geloof niet dat ik dat ooit eerder op de weerkaart heb zien staan.

Ik ga hier de laatste voorbereidingen treffen, zodat alles en iedereen zich er zo goed mogelijk doorheen kan slaan.
Door eelke
#3129207
Het hitte record staat op 38.6 ergens heel lang geleden. Dus 40 graden is inderdaad heel bizar. Maar goed, ook nog een boel graden weg. Wel bizar dat dan op zondag hier 22 voorspeld wordt, das haast de helft!

Meneer draait de rest van de week tropenrooster, is hij om 3 uur weer thuis. Super fijn, dan zijn de guppen hoogstens 1,5 uur alleen. Alleen vandaag zijn ze wat langer alleen, maar goed, dan is het vooral in huis nog niet zo heel warm.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3129213
eelke schreef: Ja het staat er  :o gevoelstemperatuur van 48 graden.

Potver, ik hoef zo mijn bohman niet aan te zetten om de long te drogen joh!
Dat compenseert de rekening van de airco of ventilatoren dan wel weer  ;)  :biggrin2:

Zaterdag is mijn ma jarig, hoop dat het BS is en dat het weer frisser is dan, laat de beren liever thuis maar weet niet if ik al weg durf.....

Op de gang is het hier heet, staat nu de zon op, de plee was eerder een sauna, dus heb net wat doeken opgehangen bij gebrek aan 'raambekleding'
Door smulpaap
#3129214
Als ik het nu bekijk blijft de wind NO of ZO , dan blijft het (hopelijk ) in elk geval helder weer
Dat drukkende kleffe weer daar wordt ik een heel naar mens van
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3129223
eelke schreef: Kijk dan!  :o

Afbeelding
Waar komen dit soort plaatjes nou vandaan? Want het knmi gaat nog steeds niet verder dan...misschien 36 in het zuiden.
Door Danny
#3129229
Oh oh wat kan iedereen zich heerlijk druk maken om het weer he, ik blijf dat toch altijd geweldig vinden  ;)
Rustig blijven ademen mensen...
Door eelke
#3129232
Ik vind het juist geweldig om me druk te maken. Heb verder toch niks te doen hier in de hermetisch afgesloten woonkamer  :biggrin2:
Door fransbulletje
#3129234
Ik vind het verschrikkelijk die hitte maar we kunnen er toch niks aan veranderen dus...rustig blijven!
Koelhalsbanden voor de bullen liggen klaar en de Mastercool staat lekker rustig te draaien. Aangename luchtvochtigheid en NOG lekker koel in huis. Ideaal apparaat!!! www.aircoanders.nl
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#3129258
Zo houdt de oude Sam haar hoofd koel: met een zelfgebouwde airco  :)

Afbeelding

Benodigdheden: een fan en een fles bevroren water.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3129261
eelke schreef: Ik vind het juist geweldig om me druk te maken. Heb verder toch niks te doen hier in de hermetisch afgesloten woonkamer  :biggrin2:
Ja he als dat alles is waar je je druk om hoeft te maken ? :D



Druk maak ik me niet maar houd met 3 beren waarvan een 11 toch wel serieus goed het weer en de honden in de gaten en neem voorzorgmaatregelen. Om te beginnen 'zonwering'  ;)
Overigens staat er hier nog steeds een lekker briesje, waait nog steeds lekker door.
Gebruikersavatar
Door Onix
#3129263
- Judith - schreef: Zo houdt de oude Sam haar hoofd koel: met een zelfgebouwde airco  :)

Afbeelding

Benodigdheden: een fan en een fles bevroren water.
Hé dat is een idee zeg! Dat ik daar zelf nou niet opgekomen ben! Ga ik proberen op de slaapkamer op zolder onder het platte dak!
Door Lizzy
#3129264
- Judith - schreef: Zo houdt de oude Sam haar hoofd koel: met een zelfgebouwde airco  :)

Afbeelding

Benodigdheden: een fan en een fles bevroren water.
Wat super slim!! Ohww, die ga ik ook maken, deze airco, bedankt voor het delen :-*

Ahhh, die Sam :smitten:. Maar zo komt ze deze hitte-periode vast wel door.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3129266
Alles dicht, zonnescherm omlaag. In huis is het 20 graden. In de tuin is het niet te harden dus we zitten binnen. Vanmorgen al belachelijk vroeg 907.00) naar zee geweest, waar we ook al belachelijk vroeg (07.30 de eerste lichting) over de vroege lading badgasten kukelden. Morgenochtend gaan we nog eerder lopen en zwemmen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door