Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
#3048554
Volgens het weer-appje op mijn telefoon is het hier -5. Koud genoeg dacht ik zo.
Dadelijk maar lekker dik aankleden voor de laatste ronde.

Vrees dat ik morgen erg vroeg uit de veren ga, het ziet er naar uit dat het gaat sneeuwen vannacht. Dan wil ik vroeg de grote ronde gedaan hebben, kan ik tenminste relaxt wandelen zonder om de 50meter iemand tegen te komen :biggrin2:
Laatst gewijzigd door **Jolanda** op zo 28 dec 2014, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door **Jolanda**
#3048565
Elvira schreef: ik moet ze nog laten plassen, maar ik durf niet. brrrrr :help:
Muts op, sjaal om, handschoenen aan en snel een rondje lopen.
Voordat je het koud hebt ben je alweer terug binnen ;)

Ik ben wel aan het denken om van die spikes te halen voor onder de schoenen tegen het glibberen en glijden (als dit weer nog even aanhoud)
Door Nadia
#3048567
Vandaag de sneeuw opgezocht in de ardennen. Jee wat een kou shock! Waar ik hier nog buiten durfde te lopen in een trui. Stond ik daar met mijn snowboardpak aan te trillen van de kou.
Door Mandarijn
#3048626
Hier viel er weer sneeuw uit toen ik om 4u nasr buiten gingen. Later kwam er ook wat regen naar bemeden die weer overging in sneeuw. Maar het was vreselijk om te fietsen. Zeker door de ijsklonters en bevroren bandensporen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3048641
Wie heeft er trouwens ervaring met van die ijzers die je onder je schoenen kunt binden. Loopt dat echt beter? Op welke ondergrond? Ook op bevroren drab?
Door Nadia
#3048642
Ja dat loopt beter. Ook op bevroren drab :)
Ik zou zelf wel met riempjes pakken. Niet met rubber. Dat leeft niet lang ;)
Waar geen sneeuw ligt loopt het ruk.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3048651
Nadia schreef: Ja dat loopt beter. Ook op bevroren drab :)
Ik zou zelf wel met riempjes pakken. Niet met rubber. Dat leeft niet lang ;)
Waar geen sneeuw ligt loopt het ruk.
Dan zal ik toch eens ergens gaan kijken voor die dingen. Want hier is het geen doorkomen aan zo met al die aangevroren troep  :-\
Door Nadia
#3048658
Doranto schreef: Dan zal ik toch eens ergens gaan kijken voor die dingen. Want hier is het geen doorkomen aan zo met al die aangevroren troep  :-\
Je kunt het ook proberen met een sok om je schoen. Ik vind dat zelf niet praktisch. Maar zijn mensen die dat ideaal vinden :)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3048660
Nadia schreef: Je kunt het ook proberen met een sok om je schoen. Ik vind dat zelf niet praktisch. Maar zijn mensen die dat ideaal vinden :)
Zou ik voor het moment inderdaad kunnen proberen ja, tot ik van die ijzers heb.
Bedankt voor de tip  :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3048666
Doranto schreef: Wie heeft er trouwens ervaring met van die ijzers die je onder je schoenen kunt binden. Loopt dat echt beter? Op welke ondergrond? Ook op bevroren drab?
ik, alleen vanmorgen ging ik er nog bijna mee op mn plaat..... vroor gewoon vast!
en op plekken met wat meer sneeuw zat alle sneeuw er tussen... dat loopt heel ongelukkig
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door