Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door C@rine
Gefeliciteerd met Emma.
Speuren en een harde aanpak gaat niet samen.
Een hond doet iets voor jou uit respect , maar dat respect moet Huub verdienen!
Waar ik speur wordt dit niet toegelaten, en mag je niet meer terug komen.
Door Ramses1
Leuk leuk leuk!

Emma blijft Emma en mag bij jullie wonen. Umai moet maar snel gaan inzien wat een leuke, mooie meid er in zijn roedel is gekomen!
Ik ben persoonlijk ook niet van de harde aanpak maar zie meer in vrijwillig leren : clicker, stembeloning, spel en veel lekkers :)

Geniet van Emma en spammen vinden we niet erg...  :biggrin2:
Door fransbulletje
Gefeliciteerd met Emma en heel veel plezier met elkaar!
Door judith vd
Gefeliciteerd! Ik heb geen vertrouwen in 'n harde aanpak.
Heb je wel 'ns filmpjes van kikopup gezien? Dit is allemaal op basis van positief gedrag belonen.
Zelfs bij mijn eigenwijze wetter werkt dat  ::).
Door Juul
Proficiat! Lijkt me een geweldige pup.

Geef hem een seminar dag bij Dick Staal kado. http://www.hondentrainingdickstaal.nl/tarieven

En het boekje. (Van pup tot werk-, sport- of politiehond) De opbouw begint al als pup en via positieve bekrachtiging. Pas veel later wordt daar plicht geintroduceerd.

Dick Staal traint weliswaar geen IPO maar KNPV, maar leidt ook professionele speurhonden op voor de KLPD. Hij is o.a. naar de oekraïne geweest met speurhonden voor de berging van de slachtoffers van de MH17. Ik durf te wedden dat Huub hem iig wel serieus neemt.

https://www.facebook.com/video.php?v=841437632545280&set=vb.100000371548987&type=2&theater
Laatst gewijzigd door Juul op wo 08 okt 2014, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Parelridder
Prachtige naam voor een dito meisje! Heel veel plezier met Emma!!
Ik weet dat er in Nederlands (slechts) enkele IPO trainingsgroepen (verenigingen) zijn die van de zogenaamde 'harde aanpak' zijn afgestapt en zich dus hebben toegelegd op andere manieren om een goed en hoog niveau binnen IPO te bereiken met deze gepassioneerde werkhonden. Ik meen dat één daarvan in/nabij Almere zit, die regio is wellicht nog te doen voor Huub? Mocht je interesse hebben, stuur maar PB, dan vraag ik het even exact voor je na.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door