Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2811715
MarijeEnBoomer schreef: Ja ik heb een andere brander
Maar is toch bizar dat een brander van het merk van de chips het zo snel laat vervliegen.
Aan de andere kant... Zo verkopen ze wel meer chips  ::)
Behalve als ik aan het winkelen bij de Intratuin. Ik verwijs iedereen naar Pure Soap..... :biggrin2:
Door K&D
#2811734
De cupjes van Puresoap wegen 20 gram, één blaadje scentchip weegt een gram of 7. Voila...doe 3 blaadjes scentchip in een brander en de hoeveelheid is identiek (op 1 gram na).
Bovendien bevat scenchip ook paraffine, dus dat ruik je als de geur op is.
Ik vind beide nog wel lekker, maar die van puresoap bevatten geen paraffine, zijn zachter en gevarieerder van geur omdat het mengsels geurolie zijn.
Je kunt het zelf ook maken, dus binnenkort ga ik grondstoffen bestellen en experimenteren. Eerst even langs de Action voor vormpjes.
#2811738
K&D schreef: De cupjes van Puresoap wegen 20 gram, één blaadje scentchip weegt een gram of 7. Voila...doe 3 blaadjes scentchip in een brander en de hoeveelheid is identiek (op 1 gram na).
Bovendien bevat scenchip ook paraffine, dus dat ruik je als de geur op is.
Ik vind beide nog wel lekker, maar die van puresoap bevatten geen paraffine, zijn zachter en gevarieerder van geur omdat het mengsels geurolie zijn.
Je kunt het zelf ook maken, dus binnenkort ga ik grondstoffen bestellen en experimenteren. Eerst even langs de Action voor vormpjes.
Ik ben je eerste klant!  ;D Wel clothes line gaan maken, anders gaat het over.... :-[
Door K&D
#2811787
Ja, die geur is er ook... fresh linen.
Cupjes...mijnheer KD zei net; waarom gebruik je geen cupjes van opgebrande waxinelichtjes...kost nix want je hebt ze al.
Wat heb ik toch een slimme man... :biggrin2:
#2811811
MarijeEnBoomer schreef: Ja ik heb een andere brander
Maar is toch bizar dat een brander van het merk van de chips het zo snel laat vervliegen.
Aan de andere kant... Zo verkopen ze wel meer chips  ::)
Heeft Sas al geprobeerd om er twee meltjes in te doen in plaats van één?
#2811815
*Natasja* schreef: Heeft Sas al geprobeerd om er twee meltjes in te doen in plaats van één?
Sas is door haar scentchips heen.  :'(
Vanmiddag nieuwe scoren.  :biggrin2:
Het is wel bizar dat Marije in haar brander inderdaad met 1 scentchip 2 avonden doet en ik na een uurtje alleen maar wax ruik. En dat dat inderdaad de brander en de chips zijn die volgens de fabrikant bij elkaar horen.

Dus vanmiddag "on a mission"; andere brander en nieuwe scentchips.
Voordeel is wel dat ik inmiddels weet welke ik wel heel lekker vind ruiken en welke niet.  :P
#2811816
Mijn ervaring is dat die hele kleine brandertjes gewoon niet prettig werken, de wax gaat dan al heel snel walmen en stinken. Ik heb er nu eentje van Xenos:

Afbeelding

Dit vind ik de perfecte hoogte, ongeveer 6 cm afstand van het kaarsje.
#2811817
-Saskia- schreef: Sas is door haar scentchips heen.  :'(
Vanmiddag nieuwe scoren.  :biggrin2:
Het is wel bizar dat Marije in haar brander inderdaad met 1 scentchip 2 avonden doet en ik na een uurtje alleen maar wax ruik. En dat dat inderdaad de brander en de chips zijn die volgens de fabrikant bij elkaar horen.

Dus vanmiddag "on a mission"; andere brander en nieuwe scentchips.
Voordeel is wel dat ik inmiddels weet welke ik wel heel lekker vind ruiken en welke niet.  :P
Van wat voor soort geuren houd je? Ik vind zelf de Little Hotties ook erg lekker, dat is hetzelfde principe als Scentchips. Kun je ook onderling mengen met elkaar.
http://bombcosmetics.sajovi.nl/Productinfo/
#2811820
Hier de boosdoener. (Sorry, beetje slechte foto's)

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk inderdaad dat het brandertje gewoonweg te klein (kort) is voor het netjes branden van de chips. Foutje van de fabrikant, zeg maar.
Of is er hier iemand die deze zelfde combinatie gebruikt en nergens last van heeft?
#2811827
-Saskia- schreef: Hier de boosdoener. (Sorry, beetje slechte foto's)

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk inderdaad dat het brandertje gewoonweg te klein (kort) is voor het netjes branden van de chips. Foutje van de fabrikant, zeg maar.
Of is er hier iemand die deze zelfde combinatie gebruikt en nergens last van heeft?
Ik heb deze ook maar ik vind de chips gewoon niet lekker ruiken, op dit moment brand ik veel yankee candle. De scentchips ruik ik gewoon helemaal niet. Het lijkt wel als je al maanden melts brand dat je het op een moment niet meer ruikt  :-\
#2811832
K&D schreef: Ja, die geur is er ook... fresh linen.
Cupjes...mijnheer KD zei net; waarom gebruik je geen cupjes van opgebrande waxinelichtjes...kost nix want je hebt ze al.
Wat heb ik toch een slimme man... :biggrin2:
NEE!!! Geen Fresh Linen, die vind ik niet lekker!!! Clothes Line is echt een andere geur, ik heb ze allebei en kan je dus laten ruiken.

En die man... da's gewoon een knieperd!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#2811835
-Saskia- schreef: Hier de boosdoener. (Sorry, beetje slechte foto's)

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk inderdaad dat het brandertje gewoonweg te klein (kort) is voor het netjes branden van de chips. Foutje van de fabrikant, zeg maar.
Of is er hier iemand die deze zelfde combinatie gebruikt en nergens last van heeft?
Ik heb dezelfde brander maar geen sentchips  ik heb cupjes besteld bij

http://www.vanalleswax.nl en die doen het wel een paar uur, maar ook dan komt die waxluht naar boven, hiervoor had ik er zo een als Natasha en die begon nog sneller te stinken. Ik ga u een brander bestellen van minimaal 13 á 14 cm
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door