In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door eelke
#3148381
Ik kan niet meer op bp via mijn laptop... Via tapatalk op mn telefoon dus wel.

Meer mensen met problemen?
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3148414
Nee hier dus ook niet! Het was vandaag wel een beetje traag maar dat zal wel weer een Cyber-aanval op ziggo zijn geweest ofzo  ::)
Door Admin
#3148426
eelke schreef: Ik kan niet meer op bp via mijn laptop... Via tapatalk op mn telefoon dus wel.

Meer mensen met problemen?
Ik was vanmiddag met onderhoud bezig dus het kan zijn dat het even niet werkte. Werkt het nu wel?
Mieke L. schreef: Nee hier dus ook niet! Het was vandaag wel een beetje traag maar dat zal wel weer een Cyber-aanval op ziggo zijn geweest ofzo ::)
Dat zal ook wel met mijn Cyber-onderhoud te maken hebben. :biggrin2:
Door eelke
#3148427
Nee nog niet. In Chrome niet, IE ook niet.
Maar op mn telefoon via tapatalk en de browser wel.
Had de laptop al eens aan en uit gezet, maar ook dat hielp niet.
Door Admin
#3148432
eelke schreef: Had de laptop al eens aan en uit gezet, maar ook dat hielp niet.
Misschien helpt het als je de laptop weer aan zet. :D

Ik zie alleen dat je met je telefoon op het forum zit maar ik zie geen meldingen van je laptop. Dat betekent waarschijnlijk dat er al iets misgaat bij je laptop zelf of bij je modem. Je zou kunnen proberen allebei uit en aan te zetten. Anders zou het ook aan je virusscanner of firewall misschien kunnen liggen.
Door eelke
#3148433
Bedankt voor het nakijken!

Dat wordt ingewikkeld dan verder doet alles het gewoon. Alle andere sites worden snel geladen. Morgen inderdaad maar eens goed kijken dan.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3148542
Admin schreef: Misschien helpt het als je de laptop weer aan zet. :D

Ik zie alleen dat je met je telefoon op het forum zit maar ik zie geen meldingen van je laptop. Dat betekent waarschijnlijk dat er al iets misgaat bij je laptop zelf of bij je modem. Je zou kunnen proberen allebei uit en aan te zetten. Anders zou het ook aan je virusscanner of firewall misschien kunnen liggen.
Hier is het nog iets specifiekers: Via de wifi kunnen we met telefoons/tablets/laptops aaaaaalle site's bereiken behalve BP. Via mobiel netwerk kunnen we ook op BP. Wifi draait op glasvezel van VodafoneThuis. Mobiel netwerk is resp 4G van KPN en 4G van Vodafone.


Ik denk dan aan een dns-probleem of update die de mobiele providers blijkbaar wel verwerkt hebben en andere providers niet.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door