Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#2218641
Ik heb bij lupa vanalles gehaald en hij eet dat gemalen spul erg goed. Hij is nu sinds hij bij mij is een halve kilo aangekomen. Ik heb hem nu vier weekjes.
Door hannabelgje
#2220050
Gisteren heb ik mijn ventje kippennekken gevoerd die ik in stukken had geknipt. Hij heeft ze allemaal netjes opgegeten. Hij zit weer op bijna 200 gram per dag en is heel erg actief.
Door hannabelgje
#2230864
Nou meneer kreeg ongeveer 160 gram per dag en at dat goed op. Hij begon steeds meer te zeuren om eten en nu zit hij op 2X 100 gram en het gaat bijna altijd schoon leeg  :o
Een vreetzak is het. Hij eet nu ook in stukken geknipte kippennekken. Vanavond krijgt hij konijnkarkas, ik ben benieuwd of hij dat eet, wat eend eet hij niet in stukken, alleen gemalen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2230896
Ik geloof wel dat zo'n beetje alle siamezen de bijnaam vreetschuur hebben. Die van Suzie zijn grote eters en ik dacht dat die van Tanja ook wel wat wegwerken op een dag.
Door Limpy
#2230898
Vooral die oosterse tiepjes vreten energie in het kwadraat, herken het wel van mijn zotten.
Zou hem met 8-9 mnd wel effe in de gaten gaan houden, pekke schoot toen ook ineens heel snel de breedte in.
(tis helaas nog steeds wel een flink propje  :( )
Door Limpy
#2230933
Vet is een groot word, maar tis wel een propje hoor  ;D
Of ik vergelijk hem te veel met die zwarte bunzing...

Zn kop valt idd wel mee maar hij heeft een behoorlijk buikflap tussen zn achterpoten hangen voor de vetopslag.
Door Limpy
#2231385
Vergeet niet dat het een earodynamisch model is hè....  :biggrin2:
Wat niet wegneemt dat er natuurlijk vlees op de ribjes hoort te zitten.
Luna, obi-wan en pekke waren ook bootwerkers qua (vr)eten op die leeftijd hoor.
Door Mevroi Kruim
#2231860
Idd gewoon zoveel geven als hij op kan/wil.
En sommige modelletjes blijven gewoon dun. Logi is ook nog steeds een graat hoewel hij wel 10% van z'n lichaamsgewicht wegwerkt. Actief kereltje.
Door hannabelgje
#2232664
In het verleden liet hij nog wat staan als ik hem 2X 100 gram voerde, maar nu is het schoon leeg dus. Ik ga hem dan maar wat meer geven nog zodat hij zo veel kan eten als hij wil. Hij kan ook enorm krijsen als hij vindt dat hij honger heeft  ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door