Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2103367
In Viyo zit suiker en lactose. Dat doet weinig goeds voor de ingewanden en heeft niet eens nut voor katten.
Als je probiotica wilt geven, zijn er legio andere merken, zeker voor katten (en honden). Geen idee welk merk je zou kunnen nemen, maar in de hondenafdeling is daar vast wel iets over te vinden.
#2103704
flin schreef: Acidophilus ProBiotic-5 van Kal, is 'n aardige ;)
Dankje Flin, alleen is deze voor mensen, ik weet niet hoe je dan zit met de dosering enzo En zijn het dan
niet grote tabletten ook ? Dan moet ik ze namelijk een aantal keer per dag geven omdat ie anders
de pilletjes er uit spuugt ..
Laatst gewijzigd door *Yvje* op wo 07 sep 2011, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#2103728
koekje schreef: even terug rekenen naar katten gewicht. Ik zou dus 1/10 van de mensen dosering nemen (of nog iets minder).
*Yvje* schreef: Dankje Flin, alleen is deze voor mensen, ik weet niet hoe je dan zit met de dosering enzo En zijn het dan
niet grote tabletten ook ? Dan moet ik ze namelijk een aantal keer per dag geven omdat ie anders
de pilletjes er uit spuugt ..
zijn geen pillen, izz capsules die je uit elkaar kan trekken, en duzz poeder daarin...

officieel hoor je dit voor een maaltijd te nemen,
bij een kat geef 'k 't over z'n maaltijd;
1 derde van de caps per dag per kat (eventueel kun je dat dus nog verdelen over de maaltijden)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door