Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door arenda
#248273
Nah das dus de waarschijnlijk zwangere, zal ook nog even een beetje foto van ons monster magic proberen te maken, maar die komt er altijd zo rot op he, is te donker of zo
Door zurca
#248278
Leuk zeg al die toekomstige kittens :D Zucht..straks allemaal kittenfoto's..dat word moeilijk! Vooral dat nestje van Boris en Phoebe..daar zit vast een rooie en of lapje bij ::) :D

Enne die Flame..Wow die is echt heel mooi zeg :D :-*
Gebruikersavatar
Door sylvia
#248325
zurca schreef: Leuk zeg al die toekomstige kittens :D Zucht..straks allemaal kittenfoto's..dat word moeilijk! Vooral dat nestje van Boris en Phoebe..daar zit vast een rooie en of lapje bij ::) :D

Enne die Flame..Wow die is echt heel mooi zeg :D :-*
Gail verwacht een zwarte ;D ;D ;D
Door Loeka
#248452
sylvia schreef: Gefeliciteerd, ik ben benieuwd hoeveel kittens ze krijgt.
Somaby's hebben nooit van die hele grote nesten. Maximaal 4, uitschieters uitgezonderd natuurlijk :o
Door arenda
#248460
Dank je, ben er ook heel trots op.En ze zijn ook nog schitterend qua karakter, allemaal anders.
maar denk dat die er van jou ook mogen zijn je onderschrift bekijkende dan wel :D
Door orion
#256860
Loeka schreef: Zeker spannend! Ik volg haar op de voet of alles nog wel goed gaat. Ze eet nu ontzettend veel, ze krijgt ook vaker eten per dag.

Ja en het eten hè. Ik ken verder niemand die de poes volledig op vers houdt gedurende de draagtijd en zoogperiode. Dat heb ik dan weer, maar ik word dan toch een beetje onzeker over de voeding, of het wel genoeg is enzo. :-[
mijn laatste nest stond ook volledig op de carnibest gedurende de draag en zoogtijd
had prachtige harde ontlasting bij de kittens
jammer genoeg is er 1 na de verhuizing aan de diaree gegaan omdat ze ineens waren gestopt met de cb
na 5 weken knoeien toch maar aan de cb gezet, en na 5 dagen weeer mooie ontlasting
nu wordt het manneke langzaam afgebouwd en gat het goed
Door Loeka
#257390
orion schreef: mijn laatste nest stond ook volledig op de carnibest gedurende de draag en zoogtijd
had prachtige harde ontlasting bij de kittens
Dat is goed om te horen! Hier gaat het ook nog steeds goed. Ze is nu bijna 5 weken onderweg en ze doet het nog prima. Ik voel "bobbels" aan alle twee de kanten, dus minimaal twee kittens denk ik dan maar... :D
jammer genoeg is er 1 na de verhuizing aan de diaree gegaan omdat ze ineens waren gestopt met de cb
na 5 weken knoeien toch maar aan de cb gezet, en na 5 dagen weeer mooie ontlasting
nu wordt het manneke langzaam afgebouwd en gat het goed

Hij gaat bij zijn nieuwe mensen dus wel aan de brok? Jammer zeg.
Door orion
#257729
Loeka schreef: Dat is goed om te horen! Hier gaat het ook nog steeds goed. Ze is nu bijna 5 weken onderweg en ze doet het nog prima. Ik voel "bobbels" aan alle twee de kanten, dus minimaal twee kittens denk ik dan maar... :D
Hij gaat bij zijn nieuwe mensen dus wel aan de brok? Jammer zeg.
tja vind ik ook jammer, maar ja je kunt mensen niet dwingen om vers te blijven geven, je kan ze enkel voorlichten en hopen dat ze er net zo over blijven denken, maar mocht het toch niet gaan op de brok, weet ik dat hij bij zijn nieuwe baasje aan de CB blijft
Door Loeka
#291052
Eerder in dit topic vroeg ik over de voeding voor drachtige en zogende moeders.

Moederpoes hier was tijdens haar enting in januari gewogen. Vandaag is moeders weer gewogen en is een HALVE KILO aangekomen :o En dat terwijl ze 9 weken lang 6 kittens in haar buik heeft rondgesjouwt en ze nu al 2 weken als melkmachine dienst doet! Ik kreeg zelfs van verschillende mensen complimenten over hoe goed ze er uit ziet ;D Voor elk compliment krijgt moeder een extra knuffel van mij! :-*
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door