Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Emytje
#2062869
Kwartelpoot moest ie niet. Het is nog allemaal erg nieuw voor hem. Maar hij heeft wel een heel klein stukje van het vlees van een kwartel gegeten.

Het is zo grappig om te zien als ze iets krijgen wat ze niet kennen. Er word eerst omheen gegeten en dan met de poot er tegenaan getikt. Dan afgelikt en is het goed gevonden, dan word het langzaam met de voortandje opgegeten. :biggrin2:

Op dit moment wil ik beginnen met de grote meneer dagelijks een gedeelte van de Barf met Khalid mee te laten eten. Beide heren zijn iets te bol geworden, maar omdat ik de meeste barf dingen in bepaalde porties heb ingevroren is het minder makkelijk om wat van Khalids porties af te halen. Hetgeen dat Khalid teveel krijgt, wil ik nu aan Myrddin gaan geven. En bij hem haal ik de kvv gewoon omlaag, dat gaat wat makkelijker.
Door Emytje
#2075728
Ondertussen barft Myrddin geloof ik s avonds alweer zo'n drie weekjes mee. Iedere week lust hij meer dingen en kan ik de stukjes groter laten.  :) Ondertussen lust hij: eendagskuiken, kipfilet, kalkoenvlees, rundvlees, lamsvlees, eendenvlees, parelhoenkarkas, kippennek, kippenvleugel, stukken konijn, kippenhart, kippenlever en kippenmaag. Wel netjes toch voor een kat die drie maanden geleden alleen nog brok kende?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door