Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ollie
#241269
Coontje schreef: Ja, het worden Maine Coontjes.
Ben heel erg benieuwd hoeveel het er gaan worden.
Ik geniet met volle teugen van deze zwangerschap, de poes is zo anders sindsdien. Heel leuk om te zien.
Wauw! Leuk hoor! :D

Laat je het nog even weten hoeveel het er zijn geworden, en welke kleuren?
Door Coontje
#241711
Tuurlijk laat ik jullie weten hoeveel het er zijn geworden. En ook welke kleuren.

Ik vond het al een lastig idee hoe ik die Carnibest nou nog fijner zou moeten krijgen ;-)

Rond 3 feb staat het gepland, voor zover je met katten iets kunt plannen dan.
Door Coontje
#255351
Nou, ze zijn geboren hoor.
Op 3 februarie j.l.
Het zijn er 9 geworden, vandaar dat moeders zo dik werd, op het laatst hield ze bijna niets meer binnen die arme meid.
Ze zijn allemaal verschillend, zou graag een foto laten zien maar ik weet niet hoe dat moet en op mijn site staan ze nog niet. Ik wil eerst even een weekje alles aankijken hoe het gaat.
Door Coontje
#257320
Nou, ik wist even niet hoe ik hier een foto op moest zetten maar ze staan inmiddels wel op mijn homepage.
Alle 9 :D
Van eentje zijn we alleen niet zeker of dat wel een poes is, maar ze zijn pas 5 dagen oud dus we hebben nog even om dat te bekijken.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#257326
oke ik ga voor deze

Afbeelding

en als ik toch bezig ben doe mij deze dan ook maar ;D

Afbeelding


Maar wat een poepies zeg, van harte gefeliciteerd :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#257333
gonny schreef: Afbeelding

ikke wil Armani!!!!!!!!!! :P 8)
ja als je maar van die van mij afblijft :(

wat een poepies he :-*
Door Borke
#261183
Leuke kittens!
Ons eerste nestje Maine Coons hebben wij als eerste voeding gehakte biefstuk gegeven. Dan hakt de slager de biefstuk helemaal fijn en weet je zeker dat het niet met allerlei ander vlees door de gehaktmolen is gegaan.

Carnibest is fijner van structuur dan die gehakte biefstuk, dus dat is geen probleem hoor. Ik denk dat ze je vingers erbij opvreten als je het geeft. Gewoon een heel klein beetje zo van je vinger laten likken. Wel opletten dat ze ook kauwen, want vaak vinden ze het zo lekker dat ze het maar inslikken en dat gaat niet goed.

Groetjes,
Door Ollie
#261233
AstridStraver schreef: Leuke kittens!
Ons eerste nestje Maine Coons hebben wij als eerste voeding gehakte biefstuk gegeven. Dan hakt de slager de biefstuk helemaal fijn en weet je zeker dat het niet met allerlei ander vlees door de gehaktmolen is gegaan.

Carnibest is fijner van structuur dan die gehakte biefstuk, dus dat is geen probleem hoor. Ik denk dat ze je vingers erbij opvreten als je het geeft. Gewoon een heel klein beetje zo van je vinger laten likken. Wel opletten dat ze ook kauwen, want vaak vinden ze het zo lekker dat ze het maar inslikken en dat gaat niet goed.

Groetjes,
Even off topic ik heb net even je site bezocht, maar vind het jammer dat je de kattenafdeling alleen maar in het engels hebt :-\ Je woont tenslotte in nederland, waarom dan de site alleen maar in het engels? ???
Laatst gewijzigd door Ollie op ma 14 feb 2005, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door