Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
#1317172
Voel me ineens een muts met m'n vraag....... :-[

complete eend, kip, knijnenbillen reken ik ook een beetje in t midden dwz vlees met bot dwz
krijgen ze nu een erg bottig stuk dan is t volgende maal vlees, is t nu 80% vlees.. dan kan de volgende best weer 80 % zijn...
uiteindelijk komt t steeds weer goed.

Raar zoals t brein werkt, bij nieuwe dingen moet ik weer even checken
Dank aan allen voor de support!

@ Nyncke ze zijn zooooo lekker!! we twijfelen tussen kwartel en patrijs wbt de eerste plaats
Laatst gewijzigd door Too op do 23 jul 2009, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Krullebol
#1318607
@ Koek:
Ik kan je ook gewoon 2 patrijsbootjes komen brengen. Als ze het lekker vinden, kom ik nog wel eens op cakebezoek euh die patrijspootjes brengen en anders probeer ik ze hier wel :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1318782
ow, heb jij ze ook nog niet geprobeerd? ibbi had er genoeg meegegeven geloof ik, dus dan kan dat.
Door Too
#1319065
Henkje schreef: geen patrijsboutjes??
arme poezels ;D ;)
Erg he!!!! waar kunnen we beklag doen?? :D
Door JoNoMo
#1322819
gister kregen mijn 3 katten voor de eerste keer een patrijsboutje.
en deze oude muts van bijna 17 wist er wel raad mee en ze genoot

Door deja
#1323014
Leuk hoor om te zien mijn mutsen doen dat niet ben nu al heel wat weken bezig  om haar om te zetten.
De ene keer eet ze het op de andere keer laat ze alles liggen, en die andere moet er niets van hebben.
Door ibbi
#1323060
JoNoMo schreef: gister kregen mijn 3 katten voor de eerste keer een patrijsboutje.
en deze oude muts van bijna 17 wist er wel raad mee en ze genoot

wat een leuk gezicht! :)
Door deja
#1327096
Ik heb een patrijsboutje helemaal kaal gemaakt het woog 47 gram 8 gram woog het botje en 39 het vlees heb het vlees aan de katten gegeven en het botje in kleine stukjes geknipt, is er toch bijne helemaal ingegaan.
Dus het is 80/20.
Door Too
#1327126
Wat goed van je om te gaan peuteren........  :-* 

en van je katzen om t helemaal op te eten!!
Door Nyncke
#1348259
Hier was het geen onverdeeld succes, Salsa vrat ze, Mambo..deed ook wel mee, Doortje en Binkie spuugden ze uit....
Maar dag 2 moesten ze er toch nog eens aan geloven, en zowaar ze hebben ze allemaal op ook al was het dan na ze door de vleesmolen te hebben gedaan.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door