Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Henkje
#1259446
Vandaag een prutje gemalen van 1 kilo konijnenspiervlees, 1 kilo eendennek en 200 gram lever en 200 gram hart. Toen er nog drie eitjes doorheengemengt. Ze mochten de lepel aflikken en werden helemaal wild en grommen naar elkaar! Heel schattig! Straks krijgen ze er nog wat van.
Door Henkje
#1260688
Nou, ik heb nog even contact gehad met de ex-eigenaar. Ze vertelde dat ze 21 maart waren geboren. Dan zouden ze dus zaterdag 8 weken zijn, en dus vanaf 6 weken alleen.
De gemalen prut vinden  ze heerlijk, ze genieten echt van het vlees. Ze zijn ondertussen nog wilder geworden en klimmen nu ook over de afzetting. Ze hebben ook ontdekt dat ze op de computertafel kunnen klimmen, dat is wat onhandiger voor mij.
Ik heb ze gewogen vanochtend voor het eten, allemaal rond de 820 gram! Ze zijn in 3 dagen dus 100 gram aangekomen :o
Door brie
#1260795
ooh, wat goed dit!!! :-*

wel fijn dat ze ouder blijken te zijn dan je in eerste instantie dacht...het zijn toch wel 2 hele weken!!!

FOTOOOOOOO :D :D :D
Door Too
#1269266
Nee. nee. neeheeeeeee!

Weet je niet dat je GEEN foto's mag plaatsen??!!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:(




Ze is nog steeds über-cute!!


2sgenoeg2sgenoegetc
Door ibbi
#1269698
oh oh ik heb de foto's aan m'n dochter laten zien ( die natuurlijk meteen riep waarom nemen we er geen één  :D ) schattig vind ze ze!
en schattig zijn ze ook. kijk die kleine drol nou eens lekker eten.
genieten denk dat spul de hele dag om je heen  :)

heerlijke foto's!
Door flin
#1270128
bennik nou de enige die niet wauws is van jong spul?

'k vinnut prachtig hoor, dat onnozele,
maar 'k heb meer met beessies die juist meer ervaring/directe interactie hebben, zoiets...
de oogopslag van 'n ouder dier vind ik bv 1000 x mooier dan van 'n kitty...
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1270132
[quote="flin"]
bennik nou de enige die niet wauws is van jong spul?

'k vinnut prachtig hoor, dat onnozele,
maar 'k heb meer met beessies die juist meer ervaring/directe interactie hebben, zoiets...
de oogopslag van 'n ouder dier vind ik bv 1000 x mooier dan van 'n kitty...
[/quote]

Nee hoor dat heb ik ook. Ik heb altijd herplaatsers gehad.
Maar ga nu toch eens een keer aan de kittens. Alleen omdat ik hoop dat ze lekker bij elkaar slapen en samen spelen.
Maar kan niet wachten tot ze ouder zijn
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door