Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Seertje
#1013449
Qua verzorging vind ik het wel meevallen. Een pers heeft meer verzorging nodig  ;)
Ze werden bij de fokker 1 x per week gewassen. Ze worden wel wat smoezelig, maar wil proberen om dat op te bouwen. Hoe minder wassen, hoe beter. Verder 1 x per week de oortjes schoonmaken. Zij kunnen het aangemaakte oorsmeer niet afvoeren zonder haar. Met regelmaat worden ook de nageltjes kortgeknipt. That's it!
Een pers moet je echt elke dag goed kammen.......Het wasbeurtje duurt hooguit een half uur voor twee katten.

Donderdag had ik het vlees opgehaald en toen ik het eenmaal uit had gepakt, wist ik niet zo goed wat ik hiermee aan moest  :o Heb hier en daar wat verdeeld, maar moet dat beter gaan doen. Vandaag komt de vriezer binnen, dus dan kan ik het morgen in goede porties verdelen en het wat ruimer opbergen. Had ook een kalkoenkarkas besteld, waarom in godsnaam?? Ze zijn toch best heééél groot  ??? Dat wordt dus lekker hakken!!
De rundersnippers (ik vond dat behoorlijke lappen!) waren NIET in trek. Ze kregen dit 's ochtends, maar hebben dit de hele dag perecies zo laten staan.......De kuikens daarintegen, was beter gekeurd. In eerste instantie begrepen ze het niet zo. Nadat et beestje een beetje open was getrokken, ging dat beter. Er werd, voornamelijk door Jazz, veel gespeeld. Ze hadden echt lol.
Vandaag staat parelhoen op het programma, we zullen zien!
Gebruikersavatar
Door kira
#1013667
Wat een kop zeg zo'n kat. Vind hem wat angstaanjagend, maar snap gelijk waarom hij de naam heeft meegekregen. Moet je ze ook nog insmeren met olie o.i.d.? En zit er in ieder nestje ook een kat met wel haar (zoals bij de "blote" honden?). Smaakte de parelhoen?

Barfplaats wordt gesponsord door