Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zurca
#105092
sylvia schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ik lig hier helemaal plat ;D
Ja dat dacht ik al...met onze beeldende fantasie moet daar wat leuks van te maken zijn ;) ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#105110
zurca schreef:

Ja dat dacht ik al...met onze beeldende fantasie moet daar wat leuks van te maken zijn ;) ;D
Ja dat heb je goed gezien ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#105187
arenda schreef: ik zeg nx over eendagskuiken :-X :-X :-X ;D ;D ;D
ahhhh en jij hebt nog wel van die smakelijke foto's ;D
Door Mayka
#105197
sylvia schreef:
ahhhh en jij hebt nog wel van die smakelijke foto's ;D
Vertel, vertel!!! Ben dol op (on)smakelijke verhalen! ;D ;D ;D
Door arenda
#105225
heb me ook ooit gewaagd aan eendagskuikens, maar ze lekken zo he :o ;D
Laatst gewijzigd door arenda op vr 04 jun 2004, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#105228
ja hoor daar istie weer, en eigenlijk moet die hele topic erbij met het verhaal dat je die kuikens kwijt was ;D ;D
Door arenda
#105229
eigenlijk wel he ;D maar ben er wel achter gekomen dat mijn oudste kattebeest het liefst alleen de koppies er af knaagt dan de poten en de rest het liefst een beetje ondefinieerbaar laat liggen :-X
hihi elke keer als mn kids ergens op staan schrikken ze omdat ze denken dat het een hoopje restkuiken is :-X
Gebruikersavatar
Door sylvia
#105243
arenda schreef: eigenlijk wel he ;D maar ben er wel achter gekomen dat mijn oudste kattebeest het liefst alleen de koppies er af knaagt dan de poten en de rest het liefst een beetje ondefinieerbaar laat liggen :-X
hihi elke keer als mn kids ergens op staan schrikken ze omdat ze denken dat het een hoopje restkuiken is :-X
O jee ik voel jeugdtrauma's in de maak :o ;D ;D ;D
Door zurca
#105253
arenda schreef:

;D ;D ;D ;D 8)
En hier doe je gelijk weer nieuwe ideen op..ik bedoel; je bind een touwtje om de nek en lopen maar..enne mocht je dat zelf niet zo zien zitten dan kan je dat altijd nog aan die "dragers"vragen...
;D ;)
Door daanentous
#105280
JAAAAAH, van deze foto's wordt ik echt vrolijk ;D ;D ;D

Gisteren al mijn moed bijeen geraapt en weer zo'n ding ontdooid. Wat denk je? Die rot kat snuffelt eraan en draait zich om! :-X Toen heb ik er een beetje biologische yoghurt op gedaan en toen begon hij gelukkig wel te eten >:( Maar toe ik na 10 min weer ging kijken had hij alleen het achterlijfje een beetje weggegeten :P
Dus ik dacht, nou dan de hond maar weer proberen, zo'n half opgegeten kuiken, dat moet toch een delicatesse voor haar zijn. Nou mooi niet hoor :-\

Dat met dat touwtje ga ik maar niet in huis proberen :P

Maar misschien moet ik er eens een meenemen tijdens het uitlaten ;) ;D Leuk met zo'n kuiken achter me aanslepen. Kijken hoe snel ik ruzie krijg met gevoelige zieltjes!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#105328
http://Maar misschien moet ik er eens een meenemen tijdens het uitlaten Leuk met zo'n kuiken achter me aanslepen. Kijken hoe snel ik ruzie krijg met gevoelige zieltjes!
:o :o :o trek je wel je gympen aan zodat je hard kan rennen ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 04 jun 2004, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door