Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door maddoc
#909994
is ook een hele prestatie, hoor! ik bedoelde alleen dat ze hem dan nog wel kan vastpakken met de hoektanden, maar dan moet ze hem nog klein zien te krijgen, zonder kiezen..
Door YaYa
#910347
En dat gaat haar heel goed af :) Vandaag zijn er hier 3 kuikentjes op gegaan. Magic 2 en Dylan vond ze blijkbaar na gisteren toch ook wel lekker en heeft er eentje op.
Door maddoc
#911348
nou, ik heb toch ook maar kuikentjes besteld, ben benieuwd wat ze er van vinden, en wat ik er van vindt. heb er nl van heel vroeger uit nog herinneringen aan, met de toenmalige katten thuis.
Door YaYa
#911387
Ben benieuwd hoe het gaat (ook met jou). Hier gaan er nu 4 per dag door, Dylan 2 en Magic ook 2. Dylan heeft de smaak helemaal te pakken. Hij weet niet hoe hard hij moet rennen zogauw ik kuikens op een bord op de grond zet.
Door verwonderd
#911654
Hihi Hier heb ik dus over de kuikens gelezen!!! ;D heeeeeeeeeerlijke verhalen!

Knapperd hoor die Magic (heb natuurlijk Magic even bekeken en bewonderd poeh wat een beauty!)

Ik kan niet wachten om hier thuis ook met kuikens te beginnen.

pompompom ...

groetjes,
minderverwonderd
Door YaYa
#911764
Zo goed als het nu gaat, ging het niet altijd hoor. In het begin heb ik ontzettend veel moeite gehad met de kuikens. De eerste keer had ik echt met afgrijzen het zakje opengeknipt, eentje ontdooid, buiten gegeven en gauw de deur dicht gedaan zodat ze er in ieder geval niet mee naar binnen konden. Toen ze ermee gingen spelen, heb ik dus staan kokhalzen in de kamer. Ik vond het echt vreselijk. Ondertussen zijn we een maandje of 8 verder en kan ik er beter tegen. Maar ik kan mezelf er nog steeds niet toe brengen om ze met m'n handen te pakken, dus daar gebruik ik nog steeds de vleestang voor :-[
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door