Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#99331
Leververvetting treedt met name op bij katten met een overgewicht die dan een lange tijd niets te eten krijgen.
Door ~Joke~
#99394
chooky schreef: Ik denk dat de meesten het eng vinden om hun kat dan maar niets te geven, omdat er bij te lang (maar wat is te lang he...) vasten leververvetting op kan treden bij de kat. Niet elke kat heeft de mogelijkheid om dan maar zelf zijn kostje bij elkaar te scharrelen. Mijn poes regelt wel wat (maar waarschijnlijk brokjes bij een buurpoes >:() maar een binnenkat heeft geen mogelijkheid om een muis of vogel te vangen.
Dat klopt, Ik heb huiskatten die niet de kans krijgen zelf iets te vangen, anders zou ik me ook geen zorgen maken.
Door ~Joke~
#99396
sylvia schreef: Leververvetting treedt met name op bij katten met een overgewicht die dan een lange tijd niets te eten krijgen.
Ja dat klopt ook. Ik hoorde dit later ook. Mijn katten zijn mooi slank, ik maak me er nu ook niet meer zo druk erover als ze een maaltijd overslaan. Ze zien er goed uit!
Door Lisa
#99966
CB wordt hier ook heel wisselend gegeten door Lotte. Heel af en toe krijgt ze au bain marie opgewarmde koolvis, rauwe zalm, kippennek en kipkarkas. Kipkarkas eet ze niet helemaal op dus daarna gaat ie door naar de hond. Pens loopt ze met een boog omheen. Yoghurt oid wil ze ook niet. Gestampte prut van runderhart/pens en gf mix moet ze ook niet. Had dat voor Sacha klaargemaakt en haar eerst laten bekijken van wil ik er wat van? Nee ;D. Waar ze wel verzot op is, zijn stampotten. Zelfs zuurkool. Komt ze van je bord mee-eten.
Door Lisa
#100265
Sinds wanneer zijn kippennekjes vegetarisch? ;D.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#100372
Lisa schreef: Sinds wanneer zijn kippennekjes vegetarisch? ;D.
nou die kip is ook vegetarisch......... ;D
Door Lisa
#101657
sylvia schreef:
nou die kip is ook vegetarisch......... ;D
Wat een logica ;D ;D Dus de CB kan de deur uit, alleen maar kippennekken en -karkassen en stampotten! Nou das handig hahaha.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#101662
Lisa schreef:
Wat een logica ;D ;D Dus de CB kan de deur uit, alleen maar kippennekken en -karkassen en stampotten! Nou das handig hahaha.
;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door