Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Kefraya
#625644
Mee ens dat biologische melk veel lekkerder is. Maar maakt dat uit voor de kat? Het gaat toch om de lactose die er inzit en diarree kan veoorzaken, neem ik aan?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#625969
Helen schreef: Daar ben ik het deels mee eens. Maar wat ik in Nederland op de boerderijen waar ik geweest ben heb gezien en in Engeland is dat de melk die gemolken wordt van de koeien die in de wachttijd zitten (ivm medicatie oid) na het melken in een emmer getapt wordt (en aan de kalveren gegeven) en daar gaat een scheut van naar de katten. Rauwe, verse melk met ongetwijfeld wat room, maar voornamelijk gewoon simpelweg melk.
Ik haal mijn melk trouwens vrijwel altijd bij een biologische zuivelboerderij. Errug lekker!!! Hun yoghurt en kwark is al helemaal verrukkelijk!!!! Melk uit de supermarkt is inderdaad vrij smakeloos en 'licht' in vergelijking met de melk van de zuivelboerderij.
Maar dan nog heb je het over rauwe melk, melk direct uit de koe waar nog niets aan is gedaan. Rauwe melk is een totaal ander produkt dan dat wat wij als zijnde zuivel in de winkel kopen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#627486
Helen schreef: Zo, heb ff op de fles gekeken en het is wel gepasteuriseerd. Maar ooh zo lekker!!
Aan mij krijg je het op geen enkele manier verkocht ik heb het nog nooit lekker gevonden, mijn katten lusten het ook niet.
Boris lust wel danio bosvruchten ;D
Door *Robin*
#627513
Bailey eet bijna alles wat zuivel betreft alleen geen kaas. vla, yoghurt, melk, kefir, kwark, slagroom alles gaat erin ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door