Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jet
#606241
gisteren was ik op  zoek op het  net naar een bepaalde kattenbak, en tijdens      het surfen stuite ik op de site www.huisdiereninfo.nl                en las ik  ???

dat te veel rauw vlees bij katten tot nierproblemen zou komen.
en dat kittens 20gr per lichaamsgewicht en volwassen 10gr plg mogen

ikvond dit erg vreemd.omdat cb aangeeft 50 á 40 gr per lichaamsgewicht
Door Lizzy
#606247
jet schreef: gisteren was ik op zoek op het net naar een bepaalde kattenbak, en tijdens het surfen stuite ik op de site http://www.huisdiereninfo.nl en las ik ???

dat te veel rauw vlees bij katten tot nierproblemen zou komen.
en dat kittens 20gr per lichaamsgewicht en volwassen 10gr plg mogen

ikvond dit erg vreemd.omdat cb aangeeft 50 á 40 gr per lichaamsgewicht
Die lui weten niet waar ze het over hebben. Ja sorry hoor, daar kan ik kort over zijn. Wat eet een in het wild levende carnivoor? Juistum!
Door Lizzy
#606520
Ik snap jou ook wel hoor. Je wilt natuurlijk het beste voor je kat en van dit soort berichten wordt een mens heel onzeker. Maar kijk eens rechts op het scherm.... Royal Canin, Hill's. Ja, natuurlijk roepen die de grootsmogelijke onzin! Ze hopen dat jij dan denkt dat zij jouw kat wel de beste voeding kunnen leveren! Het hele stukje staat trouwens stijf van de onzin. Vlees moet je koken, orgaanvlees kun je het beste niet geven, botjes zijn levensgevaarlijk. Nou ja, die weten duidelijk niet waar ze het over hebben... Triest. Want zo'n site wordt wel door een hoop mensen bezocht..... :(
Door *Robin*
#606878
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat hebben we ineens veel smiley's!!!!
Sorry zie ik net pas :thumbup:

Maarrrr
Dat soort sites wil ik niks mee te maken hebben
gewoon te stom voor woorden en al helemaal erg dat mensen dat GELOVEN!!!!!
Belachelijk!!!
Eigenlijk zou ik er een bericht willen neerzetten dat dat ellemaal onzin is :tickedoff:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door