Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nelly
#528763
Ine schreef: Oh, hij is dus wel teruggekomen? Dat vroegen we ons af in de bar! ;)
Ja hoor, hij is teruggekomen en ik hou hem nu nauwlettend in de gaten. Morgen gaat hij onder het mes! De arme drommel :-\
Door Nelly
#528765
sylvia schreef: Spugen jou katten haarballen? hier heb ik er nog nooit één een haarbal zien spugen, eerlijk gezegd verharen ze ook practisch niet en zijn ze in de rui periodes altijd heel snel uit geruid
Mijn 2 ouwetjes spugen momenteel af en toe een haarbal, ja, maar vergeet niet dat ze al bijna 16 zijn. SR heb ik ook nog niet zien spugen, die heeft ook een vachtje als van fluweel.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#528799
Nelly schreef: Mijn 2 ouwetjes spugen momenteel af en toe een haarbal, ja, maar vergeet niet dat ze al bijna 16 zijn. SR heb ik ook nog niet zien spugen, die heeft ook een vachtje als van fluweel.
Ik zat er nu bij die van ij ook op te wachten want ze waren een paar weken geleden ineens aan het ruien maar niets, misschien buiten dat ik het niet heb gezien maar niet als ze binnen zijn in iedergeval. Minoes deed het wel geregeld haarballen opgeven vooral in het begin en ook omdat ze van de stress zich kaal zat te likken, later is dat toen helemaal overgegaan.
Door Ollie
#528825
sylvia schreef: Spugen jou katten haarballen? hier heb ik er nog nooit één een haarbal zien spugen, eerlijk gezegd verharen ze ook practisch niet en zijn ze in de rui periodes altijd heel snel uit geruid
Ja die van mij ook..en ze verharen als de pest :-\Ik zit mij te verwonderen dat ze nog haar op hun lijf hebben zoveel haar ligt er overal ::) :-X
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door