Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door judithj81
#428729
Vandaag heb ik het gedaan!!!

Mijn eerste keer een barf maaltijd samengesteld ;D
Ik was al begonnen met eendagskuikens en die belandden overal, zelfs achter de verwarming waar ik hem er weer tussen uit moest vissen. Maar wat vind ik het leuk; hoe mijn kat er eerst mee speelt en daarna opeet, echt fantastisch om te zien!
Nu heb ik vandaag kippenlevers met kippenmagen, 1 tomaat, 2 eierdooiers en een rodi worst (lam en rijst) (ik weet dat ze slecht zijn maarja ze moeten toch op..) dit heb ik allemaal door de gehaktmolen gedaan en tadaaa mijn eerste barfmaaltijd!!! en ik heb voer voor een paar dagen. ik weet dat het nog niet voldoende is hoor kwa variatie enzovoorts maar het is een begin!

Hiermee wil ik jullie bedanken voor al jullie info!! ik hoop dat ik nog vele vragen mag stellen!!! ;)
Laatst gewijzigd door judithj81 op wo 23 nov 2005, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#428768
Die tomaat zou ik persoonl;ijk niet meer geven, teneerste is het een nachtschade en daar moet je niet teveel van geven en katten hoeven geen groenten. Als ze het graag lusten is het natuurlijk oke maar geef dan maar een heel klein beetje.


Maar, leuk he dat barfen , ik vind het ook erg leuk om te geven :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door