Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nelly
#426839
Liselot schreef: Lekkere dingen zijn het hé, en goeie eters ! Is extra leuk als er bezoek is, vooral dEUS heeft een superschattige uitstraling, mensen geloven mij nooit dat hij een superbarfertje is. Tot ik de rood-met-gele kuikensmurrie in zijn mondhoekjes aanwijs... ;D
Whaha! Dus net zo'n mini-panter als die rooie van mij ;D Overigens, als het al eens gebeurd dat die rooie een stukje van een kuikentje laat liggen, dan is die witte die in het hoekje bij hem op de foto staat er als "de kippen' bij om dat op te eten. Af en toe krijgt hij ook kuikens. Is voor hem ook goed. Angeltje hoeft ze niet en de 2 oude katers ook niet. Die eten wel kippenekken, spiervlees en kopvlees en gemalen kip. Is zo slecht ook nog niet lijkt me. ;)
Door Liselot
#427695
Ik vind Simply Red toch zo'n leuke naam ! En dan ook nog zo'n lekkere eter.

Bij ons blijven er ook nooit lang stukjes kuiken liggen, dEUS zamelt alles in en jat zelfs kuikens uit de bek van baas-in-huis Ernesto volgens zijn speciale methode: van achteren naderen, onder de staart tussen Ernesto's poten duiken, onder zijn lijf doorrennen richting kop, bij Ernesto's kop aangekomen in kuiken vastbijten, losgrissen en hem met kuiken en al keihard peren. Heb je beeld ?
Door Nelly
#428002
Maar dan bij de honden, als die bijv. strot eten of ander barfvoer, hij hengelt het zo uit hun bak en maakt zich met z'n "prooi" uit de voeten. En dan zie zo'n hond toch stom kijken... ::) ;D
Door tieneke
#428010
Nelly schreef: Maar dan bij de honden, als die bijv. strot eten of ander barfvoer, hij hengelt het zo uit hun bak en maakt zich met z'n "prooi" uit de voeten. En dan zie zo'n hond toch stom kijken... ::) ;D
;D ;Dwat een varken die kat ;) ;D ;D
Door Nelly
#428031
Betrapte hem zojuist ook weer: er stond een bakje smuldier (voor de katten0 te ontdooien in de gootsteen. Kwam het bakje dus leeg tegen op de keukenvloer, er staat nu een bakje op de verwarming ;) En dat is voor 2 oude katers, die jonge rooie krijgt niks meer ;D 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door