Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2506390
Stadler kauwt alles weg, nu helemaal. (is 7 weken spoorloos geweest) Vanmorgen had ik 2 platgeslagen kippennekken en Moppie likte eraan.
Het geluk is dat ik alles kan proberen. Als ze het niet lusten dan gaat het naar de fretten of hond.

ben ook blij dat ik geen maler heb gekocht  :biggrin2: Het meppen is maar 2 minuten werk. Ik zal de snoeischaar opzoeken en het nog eens proberen in stukjes aan te bieden.
Geduld is een schone zaak zeggen ze.
#2559086
Ze kunnen je zo verrassen he  :biggrin2:

Deed Kleintje vandaag bij mij ook.
Ze luste normaal geen haas.  Of toch met grote tegenzin.
En nu had ze een stuk eendennek dat ze wat te kaal vond (ja, ze had het vlees er al af staan trekken  ::)), dus liet ze dat steeds liggen.
Dus heb ik het aangeboden met enkel haaskarkas ernaast.  Dacht dat ze dan wel eieren voor haar geld zou kiezen en de eendennek toch op zou eten. Maar nee hoor, mevrouw kauwde rustig de haas weg  :o
;D

Vanaf nu lust Madame dus officieel haas, en wacht maar de volgende keer dat ze me wil wijsmaken dat dat niet zo is.  ;)
#2591597
Nou , Moppie eet nog steeds geen barf  :( , maar dankzij een lijntje kom ik aan gemalen kippen en eendennekken :)  Dat samen met spiervlees en orgaan , moet toch lukken. Omdat ik wel met spiervlees en orgaan meer kan afwisselen , komt ik toch voor haar aan 8 diersoorten.

Stadler is een ander verhaal. die knaagt gewoon lekker aan een konijnenkarkas.
Bij hem kom ik aan 10-11 soorten (af en toe ook een muis) Dus die gaat lekker

Ik ben alleen aan het kijken of ik van de spiervlees een mix maak of de soorten apart hou.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door