Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door nanky
#2458938
Ja, POP dat dacht ik ook, ga er ook niet meer heen. Ze woont wel lekker dichtbij dat is het enige positieve.
Bibi is wel aan 't eten gegaan, gelukkig. Ze ligt nu lekker in haar mandje te slapen.
Door nanky
#2462430
Het is hier rustig met de katjes en KVV  :)
Joris eet 't graag, krijst echt wanneer 't etenstijd is. Haha de oude boef, hij krijgt helemaal een mooi zacht vachtje met glanzende haartjes. Hij poept als enige op de bak (behalve wanneer 't buiten hard regent ::)) Ik vind daar nu wel minde maar goede ontlasting in.
Jobje van 2 is helemaal om. Hij komt ook met etenstijd bedelen en eet zijn bakje graag leeg. Bij hem doe ik nog wel steeds een beetje zakje RC erbij.
En Bibi weigert, maar ze eet weer gelukkig haar bakje leeg.
Ik laat het even zo bij Bibi, over een paar weken begin heel voorzichtig aan weer opnieuw.
#2505204
mocht je nog een dierenarts in regio Utrecht nodig hebben die van kvv houdt: helene versteeg-Servering, in harmelen: 0625318853.
ze klonk heel aardig en zei dat kvv het beste is dat je voor een dier kan doen.
succes.

mirjam
Gebruikersavatar
Door koekje
#2505215
mirjam Pierik schreef: mocht je nog een dierenarts in regio Utrecht nodig hebben die van kvv houdt: helene versteeg-Servering, in harmelen: 0625318853.
ze klonk heel aardig en zei dat kvv het beste is dat je voor een dier kan doen.
succes.

mirjam
Deze dierenarts kan via Lizzy aangebracht worden in deze thread, mits er aan de voorwaarden voldaan wordt:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 904.0.html
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door