Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#286382
gonny schreef: kan Boris bij.... :-X en die heeft ondertussen al héél wat gejat!!!! >:(
Ja Boris ::) Als jij wilt dat die er niet bij kan moet je het voerbakje aan het plafond hangen.....maar dan kan de kat er ook niet bij ;D
Door gonny
#286392
sylvia schreef: Ja Boris ::) Als jij wilt dat die er niet bij kan moet je het voerbakje aan het plafond hangen.....maar dan kan de kat er ook niet bij ;D
;D via een liaan....mmmm is een idee... ;D ;D
Door jeanne
#286550
sylvia schreef: Op het aanrecht :D
Ja, ken jij Bes nog niet ;D
Het is dat ze nog niet in de gaten heeft dat ze via de keukentafel (waar ik ze al eens op betrapt heb) zo op het aanrecht kan stappen ::)
Door jeanne
#286552
oh wacht, we hebben boven nog het oude douchehok, wat nu als rommelhok dient, (is niet groter als een douchebak, en dan nog een metertje extra) daar zou ik de kattenbak neer kunnen zetten en het eten?
(hmmmmm, maar we willen daar ooit nog een toilet maken met wastafel, hahahahhah)
ik verzin wel wat joh
Door geer
#286845
Hier staat het eten in de badkuip...als ik in bad wil moet ik eerst de Carnibestresten uit het bad soppen ;D Ik geef ze nu 1 a 2 keer per dag te eten. Eten als het op is is geen optie, want na 2 minuten is het op ;D
Door Kefraya
#286914
jeanne schreef: oh wacht, we hebben boven nog het oude douchehok, wat nu als rommelhok dient, (is niet groter als een douchebak, en dan nog een metertje extra) daar zou ik de kattenbak neer kunnen zetten en het eten?
Katten eten niet in de buurt van hun kattenbak, dus ik weet niet of je a.s huisgenootje dat een strak plan zal vinden ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#286969
Kefraya schreef: Katten eten niet in de buurt van hun kattenbak, dus ik weet niet of je a.s huisgenootje dat een strak plan zal vinden ;)
en geef ze eens ongelijk, ik eet ook niet graag naast de wc pot :-X
Door jeanne
#287027
sylvia schreef: en geef ze eens ongelijk, ik eet ook niet graag naast de wc pot :-X
weer wat geleerd :D
bij de mijn broer staat de etensbak naast de kattenbak, en bij mijn schoonzus trouwens ook. :-\
Door zurca
#287236
Kefraya schreef: Katten eten niet in de buurt van hun kattenbak, dus ik weet niet of je a.s huisgenootje dat een strak plan zal vinden ;)
Daar hebben ze hier totaal geen probleem mee ;)
Door Francisca
#287238
zurca schreef: Daar hebben ze hier totaal geen probleem mee ;)
Hier ook niet ;)
Door Audrina
#287244
geer schreef: Geven jullie je katten eigenlijk eten?? Over honden zijn allerlei theorieen, maar over katten? Toen ze nog, lang, laaaang geleden 8) op de brok en blik stonden, kregen ze het ene 's ochtends en 't andere 's avonds. En eigenlijk stond het de hele dag een beetje te staan, want echt snel opeten deden ze het niet. Op vers is dat wel anders, binnen een knipper hebben ze het op en dan...dan willen ze mEERRRRR ;D Is het beter om 2 keer per dag te voeren, of 1 keer?
Onze kat krijgt 2 keer per dag, want als ik ze in 1 keer de hoeveelheid CB geef die ze mag hebben, eet ze het niet op en dan staat het te verpieteren. Maar of het ook beter is? Geen idee.
Door Loeka
#287622
Ollie schreef: hier niet :P
Hier ook niet, maar IK wel. Jakkes, hun eten naast de kattenbak. Beetje onfris :-X :P
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door