Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Francisca
#287673
Loeka schreef: Hier ook niet, maar IK wel. Jakkes, hun eten naast de kattenbak. Beetje onfris :-X :P
Niet naast de kattenbak hoor, wel in dezelfde ruimte.
Laatst gewijzigd door Francisca op do 24 mar 2005, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door An
#287678
Hier maakt het niks uit waar ik het zet, ze halen toch hun potje leeg om de stukken vlees heel het huis door te gooien :-X :o :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#287724
An schreef: Hier maakt het niks uit waar ik het zet, ze halen toch hun potje leeg om de stukken vlees heel het huis door te gooien :-X :o :-\
geen tafelmanieren dus ;D
Door An
#287851
sylvia schreef: geen tafelmanieren dus ;D
Niet echt nee ;D Zit je rustig tv te kijken vliegt er ineens een stuk schapenvlees voorbij voor het beeld ::) ::) Ik heb al zeker 3000 keer dat vlees afgepakt en terug in hun pot gelegd maar dat leidt nergens heen, nog voor ik me terug ergens neerzet vliegt het alweer de kamer rond. Mr.Proper doet goede zaken aan mij ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#287855
An schreef: Niet echt nee ;D Zit je rustig tv te kijken vliegt er ineens een stuk schapenvlees voorbij voor het beeld ::) ::) Ik heb al zeker 3000 keer dat vlees afgepakt en terug in hun pot gelegd maar dat leidt nergens heen, nog voor ik me terug ergens neerzet vliegt het alweer de kamer rond. Mr.Proper doet goede zaken aan mij ;D ;D ;D
hahahhahaha ze houden je goed bezig dus ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#287885
jeanne schreef: uuuuuuuuuuuuuh wil ik nog wel een kat? ::)
nee ik denk het niet...................



pffffffffffffwhoehahahaha ;D
Door Femke
#288195
ik heb een krabpaal met een behoorlijk groot 'hol' erin (het is rond, en wel een halve meter in doorsnee) en in dat hol geef ik ze te eten. Kunnen de honden niet bij want voor sunday is het te hoog en Loebas'kop past er niet door :P :P :P
Door jeanne
#288301
Femke schreef: ik heb een krabpaal met een behoorlijk groot 'hol' erin (het is rond, en wel een halve meter in doorsnee) en in dat hol geef ik ze te eten. Kunnen de honden niet bij want voor sunday is het te hoog en Loebas'kop past er niet door :P :P :P

hahaha wat een leuk idee :D

hmmmmmmmmmm, ik zie Bes al op de krabpaal klauteren, ze doet het hoor! rare hond is het ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door