Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2625244
Paap kon ik ook gewoon bak afpakken e.d. Maar als hij brokken at dan vergat hij gewoon adem te halen en stond hij met opgetrokken buik alles binnen 2 sec weg te slikken. :-X
Als hij zich dan verslikte lag de bijkeuken vol met brokkies. :biggrin2:

Blij te lezen dat de pupjes nadat ze op zichzelf zijn gaan wonen, op hun gemakkie kunnen dineren. :D
#2625290
MarijeEnBoomer schreef: Naast dat ik er gewoon niet toe in staat was wilde ik ook jullie niet besmetten :-*
Ik ben gewoon snel beter en dan gaan we weer koffie drinken en puppy's knuffelen!!
Heb je goed op m'n meisje gelet vandaag!?
Pinkie? Pinkie wordt een dondersteen, het was zo'n zoetje. :biggrin2:
We hebben wel een paar geweldige foto's van haar terwijl ze gruwelt van een stukje gemalen bot in haar bekje. :2funny:
#2625375
Jeumig, wat een joekels zijn het inmiddels! Ik had nog een paar hulpeloos om zich heen tastende kruiperds verwacht (heb de webcam al een tijdje niet aan gehad, loopt m'n internet op vast), en ineens zie ik daar een batterij echte honden! Geweldige filmpjes, dank je, Dorothea!

Moet wel lachen om die kontjes allemaal; net Lambiek (van Suske en Wiske), eerst het linkerbeen, dan een hele tijd niets (en dan ook écht niets), dan het rechterbeen. ;D
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door