Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2623091
Lizzy schreef: Ze hebben een heeeeeeeeeeeeeeel zwaar leven :biggrin2:

Ze zijn trouwens uitgeteld. Ze hebben vanmiddag bezoek gehad van 4 geweldige lieve leuke enthousiaste kinderen, waarmee ze uitgebreid geknuffeld en gespeeld hebben. Daarna zijn ze in een soort coma gestord :biggrin2:
was het leuk Lizzy ? ik heb aan jullie gedacht :-* nou Pinkie en Kalf vonden het net al weer hoog tijd om even te knokken :biggrin2:
#2623182
We hebben de puppy ruimte vergroot. En voor het eerst kregen ze daar eten in. Dat ging goed! Biscuit en Linga mochten de restjes opruimen en de opvoeding van Tante Linga is daarmee direct begonnen :-X :biggrin2:. Er was er 1 zo brutaal om voor haar snuit in de bak te likken. En toen kreeg pup op z'n lazer. Dat was de eerste keer dus daar was ie wel van onder de indruk! Les 1 :biggrin2:

Ze kregen trouwens voor het eerst een zelf samengestelde puppy melk formula. Als ik in de eerste weken niet zo afgeserveerd zou zijn geweest, zou ik dit van meet af aan hebben gegeven. Maar het was me toentertijd teveel, met alles was met Biscuit is gebeurd.... Dit was volle geitenmelk + volle geitenyoghurt + eierdooier, honing. Ze vonden het heerlijk!

He he, nou gaat mama zelf even een slokje nemen!
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door