Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2620951
Gelukkig is die ene die op zn rug slaapt met zn pootjes omhoog heel schattig  :-*

Dat Bicuit haar blik anders is geloof ik direct.
Ik vond vooral Joy haar uitdrukking ook heel anders na haar pupjes, ineens veel "wijzer".
Met als gevolg dat ik gekker op haar werd dan ooit tevoren <3 
#2621068
Jammer hoor, ik zie alleen in de twee uiterste hoeken een paar bolletjes met spikkels, geen kopje te zien verder, ze zijn weer in ruste.

maar ik heb vorige keer toen ik keek volgens mij Biscuit gezien en ik dacht te zien dat haar wonden mooi lichtroze waren, dat zag er goed uit.
#2621086
Oh wat leuk, ik zie Biscuit zonder pyjama lekker bij de pups kijken, wassen  :smitten:

Ik dacht nog even dat het ook Linga zou kunnen zien (hoe zie je het verschil snel?), maar ik zag haar buik en wist dat het Biscuit was.
Vreemd gezicht hoe ze er vooraan normaal uitziet als een moederhond en van achteren superstrak alsof ze naar een liposuctie adresje van Marijke van Helwegen is geweest  :)

Zo van de zijkant gezien ziet het er goed uit en die buik normaliseert vast weer mooi mettertijd. Bij onze poes met mastitis, die echt kraters in haar buik had, zag je er later niets meer van.

Wat heerlijk om deze beelden te zien en ze eten zelf YES  8)
Met die kittens die niet door hun zieke moeder konden worden verzorgd was ik ook zó blij toen ze zelf konden eten.
Het haalt zóveel onrust en stress weg uit huis.
Nou leren kittens makkelijk om het op de kattenbak te doen, dat is met pups weer anders....
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door