Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2620709
Heerlijk om te lezen dat Biscuit lichamelijk zo goed vooruit gaat! En ik weet zeker dat ze ook geestelijk weer de oude wordt, omdat ze zich zo kan optrekken aan de mensen om haar heen. Ik denk ook dat veel van die verandering in haar gemoed een rechtstreeks gevolg is van het mama-worden, niet alleen van de pijn die ze heeft geleden.

Ben heel blij voor jullie! Hopelijk kun je zelf ook weer een beetje slaapschade inhalen!
#2620773
Lizzy schreef: Voor Door van Door:
(deze foto's heeft Dorothea gisteren gemaakt - ik heb nog veel meer mooie foto's maar ik moet ze nog selecteren en een keer op de website zetten):

Neeltje. Diegene die haar baasje wordt, mag in zijn/haar handen knijpen. Ze is zooo lief....
Afbeelding

Neeltje:
Afbeelding

Neeltje:
Afbeelding

Neeltje:
Afbeelding

"Nee! Ik wil nog steeds niet op de foto! Signed: Uk". - Saskia - need your advise!
Afbeelding

Man in Black.
Afbeelding

Man in Black again:
Afbeelding

Prachtige mooie Sookie (uitgesproken als Soekie):
Afbeelding

Attitude is Everything Lekker Stuk:
Afbeelding

Neeltje:
Afbeelding

Sita in het zonnetje, gaaaaaaaaaap:
Afbeelding

Wat een plaatje he.....!
Afbeelding

En nu wat hoopjes pup:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ooooh wat een droppies :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
#2620800
*Dorothea* schreef: O gelukkig, ik zag alweer spoken. :)
Ik ook :-X

Ik weet niet meer op welke pagina het was, dat je schreef dat Biscuit jou zo kwispelend en blij tegemoet rende van de week. Het is toch prachtig, hoe mijn beide honden na zulke grote medische problemen een diepe liefde voor jou hebben ontwikkeld nadat je ze beide intensief hebt behandeld/verzorgt!! Lingie denkt nog steeds "Ohwwwwwwwwwwwww, daar is mijn reddende engel" en nu heb je er twee hier, die zo op je afrennen :'( :-* !
#2620859
Lizzy schreef: Ik ook :-X

Ik weet niet meer op welke pagina het was, dat je schreef dat Biscuit jou zo kwispelend en blij tegemoet rende van de week. Het is toch prachtig, hoe mijn beide honden na zulke grote medische problemen een diepe liefde voor jou hebben ontwikkeld nadat je ze beide intensief hebt behandeld/verzorgt!! Lingie denkt nog steeds "Ohwwwwwwwwwwwww, daar is mijn reddende engel" en nu heb je er twee hier, die zo op je afrennen :'( :-* !
ik vind dat zo mooi hè, en tegelijkertijd ook heel idioot. je hoort zo vaak van honden die bang worden voor de dierenarts na een vervelende ervaring of een nare behandeling, maar blijkbaar 'onthouden' ze soms ook dat iemand misschien wel heel naar deed, maar het goed bedoelde. Zo wil Reus nog steeds altijd per sé naar binnen bij het pand waar de spoedkliniek hier eerst zat, waar hij toen bijna er tussen uit piepte met z'n chocolade-vergiftiging. hij heeft het daar echt niet leuk gehad en een heleboel naars aan zn lijfje gehad, maar dat maakt geen drol uit. fascinerend!
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door