Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2616738
Lizzy schreef: Even snel een fotootje van de nieuwe barfplaats mascotte :biggrin2:

Afbeelding
Wat een schatje :smitten: Da ziet eruit als een blijvertje ::)

Biscuit ziet er mooi uit in haar rode jumpsuit . Ik hoop dat ze nu wat meer bij haar kids kan en zo toch met haar moedergevoel overweg kan en weer wat beter gaat eten.
#2616758
Danny schreef: Oh prachtig hoor, heb net op je site zitten kijken. Wat een heerlijke pupjes zeg.
Lizzy heb je stiekem al ee beetje een voorkeur?
Nee. Ik vind ze allemaal leuk :-[

En het wisselt ook. Ik vond One in eerste instantie helemaal geen leuk hondje :-[. Maar inmiddels is ie een van mijn favorietjes. Hij is heel dapper en dacht ik eerst dat hij een beetje achterlijk was, kom ik erachter dat hij heel intelligent is. Ik vind Sookie echt ge-wel-dig. Maar sh*t, ze heeft een vlekkie teveel. Ik vind Huge echt dermate geweldig dat ik hem wel wil houden. Leo roept al "hij wordt mijn erfhond" (oftewel "naast hem op de bank"). Maar ik wil geen reu.... Ik vind verder Lekker Stuk echt ge-wel-dig. Maar ja, ik vind Sita en Pinkie ook ge-wel-dig.

OK, ik houd ze het liefst allemaal.....

Maar we gaan voor 1 teefje. En dat is gewoon simpel, of Pinkie of Sita of Stuk. En dat wordt me al een partij moeeeeelukkkkkkk :-X
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door