Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2616036
Gelukkig voor wat betreft de wonden wat betere berichten. Ik hoop dat Biscuit ook emotioneel straks wat rustiger zal worden.
Een moeilijk tijd voor zowel jullie als jullie lieve meisje. Maar ik weet zeker jullie komen ook hier weer door. :-* :-*  we denken hier nog steeds iedere dag aan jullie!
Wat een super mooi pakje heb je gemaakt Olga!  :-*
#2616048
Lizzy schreef: Tante Olga's mama-pak arriveerde vandaag (heeft Olga met spoed voor Bisq in elkaar gezet). Past als gegoten Olga :-* :-* :-*

Afbeelding

Zo kan Biscuit makkelijker bij de pups liggen zonder dat ze haar tieten belagen!
oh hoe schattig, al had je dit liever niet nodig is het toch mooi dat ze er proper bij kan lopen en liggen :D
#2616188
*Lia* schreef: Zodra het kleine grut zelf kan eten valt er een grote last van jullie schouders. Dus dat zal heel snel zijn. Ik weet het zeker, na het weekend slobberen ze hun eten zelf op. Dan alleen nog de zorg voor Biscuit. Geloof me nou maar, er breken betere tijden aan. De kleine (grote) bende is al groot genoeg om zelf te gaan eten. Weet je wat mijn DA ooit zei, na het hebben van een pup met gebroken pootje (Natte wond op één van de tenen) op een rotplek (ik heb de pup 8 weken verzorgd omdat de eigenaar daar heel veel moeilte mee had) De honing die wij op brood smeren is helemaal geschikt voor wondbehandeling. Niets meer en niets minder.
:-*

Nou, dat zou op zich heel lekker zijn Lia want dat flessen gaat er serieus inhakken. De hele dag en nacht staat in het teken van flessen.

De honing uit een pot zal vast even goed zijn hoor, maar het wordt wel een kleverige bedoeling en ik mag de wonden niet afdekken.... :-\
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door