Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2611491
Jezus...GVD... nou mag het toch wel eens afgelopen zijn... dit is toch onwerkelijk... zoveel pech
Alles gaat mis, achter elkaar, en het zijn allemaal van die dingen "het gebeurd je of het gebeurd je niet"
Dus niks te maken met voorbereiding of zorg of dergelijke, gewoon stomweg pech pech pech

Ik vind dit echt verschrikkelijk, waarom moet dit nou jullie overkomen, en vooral waarom allemaal tegelijk?
En dat ondanks al die super zorg en de voorbereiding tot in de puntjes, en dit voor een eerste nest, alsof het jullie niet gegund is

Nu moet het gewoon afgelopen zijn
Alles moet weer gewoon op de rails komen en de goede kant op gaan
Zodat jullie ook nog kunnen genieten van het leuke aan een nestje
Want dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend  :-*

Sterkte
#2611494
Ik vind het zo moeilijk om dit allemaal te lezen. Van de ene angst in de ander. Ik blijf lezen omdat ik zo hoop dat er goed nieuws komt dat permanent de hele situatie op rooskleurig zet. Maar ik durf amper t topic nog te openen.
Als ik me al zo voel, hoe moeten jullie je dan wel niet voelen. :(

Heel veel sterkte weer. :-*
#2611495
Lizzy schreef: Helaas staat daar weer minder leuk nieuws tegenover....... Onze Ukkepuk is ziek...... We komen net van de DA vandaan. Hij heeft zich verslikt in zijn flesvoeding (kennelijk) en heeft een longontsteking :'( :'( :'( :'( :'(
Nee hè, wat verschrikkelijk. :'(
Jullie hebben toch al meer dan genoeg te verduren gehad. :-X
Alle kaarsen blijven hier branden en ik blijf duimen totdat alle ellende achter de rug is. :duimen: :bigarmhug:
Laatst gewijzigd door Hetty_ op ma 25 feb 2013, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
#2611507
Het is wel "Murphy " in het kwadraat zeg ......
Ik hoop dat je je rust even kan pakken Lizzy en dat jullie als "Bisq-nursing- team" jezelf niets gaan verwijten, jullie zorg is zeer toegewijd en vol compassie.  Duimen blijven draaien hier, nu op turbo-stand
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door