Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2611416
iedereen zal zich ook ongetwijfeld afvragen;
hoeveel kan een mens en een hondenmama nog verdragen ......

inmiddels weten wij van julie: VEEL, HEEEEEEEEEEL VEEL !!!

ik reageer niet vaak, maar jullie zijn niet uit mijn gedachten en ik heb inmiddels diep respect voor alle hulp, die jullie krijgen !!
Ook natuurlijk voor jullie zelf Leo & Lizzy, maar ...
als liefdevolle fokker zijnde, denk ik dat je niet anders kunt of wilt doen, ook al is het nog zo moeilijk je lieve hondenkind zo te zien lijden, na iets wat als op een roze wolk was begonnen.

Nogmaals heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd en dat jullie maar spoedig, met een gerust hart, alleen maar hoeft te genieten van dit prachtige nest met hun bijzondere moeder ....

Afbeelding
#2611454
en omdat ook dit topic af en toe vrolijke dingen nodig heeft het volgende ... even beeld krijgen dames en heren , je neemt een horde klein ukjes die trek krijgen en mama ruiken dat gaat aan het zoeken dat snappen jullie wel , probleem voor ze er staat een plank tussen hun en mama omdat ze anders gaan proberen melk te zuigen op plekken waar het niet gewenst is . maar goed ze ruiken haar dus wel dus gaan aan het zoeken ..dan hobbelen ze vooruit en komen je raad het al een plank tegen dat levert een hoop gegil op ( ze zeggen vast dingen die ze niet mogen zeggen van hun moeder ) gaan vervolgens de andere kant op en ja hoor ook daar een plank  :biggrin2: gillen maar weer  ;D
of vanmiddag nog gezien , je ogen staan op gluurtjes je kan net op je pootjes staan ( nou ja een soort van ) en je ruikt over een plank heen je moeder jawel ... dan ga je op je zwabber achterpoten staan en komt gewoon omhoog  :o tot je echt rechtop staat en dan kletter je achterover op je rug  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#2611461
pike schreef: 't Is vast heel komisch om te zien maar het is natuurlijk ook wel erg sneu voor de puppen dat ze niet bij hun lieve moeder mogen.
ze mogen wel bij hun moeder alleen niet de hele tijd en er zijn natuurlijk genoeg teven die na twee weken al een poosje het nest verlaten dus zo ongebruikelijk is het nou ook weer niet en even voor de duidelijkheid dit is dus rond etenstijd he als het hele zooitje wakker wordt , tot die tijd liggen ze heerlijk knus en zwaar tevreden te slapen bij elkaar ;)
#2611465
Ik heb geen verstand van teefjes die pupjes krijgen maar ik kan wordt wel erg evrdrietig om het verhaal van Henneke met die plank en die pupjes kan dr niets aan doen. Ze zijn maar een paar weken bij de moeder nou ja....De rest van de gedachte zullen jullie met me kunnen delen

Ik vind dit zo verdrietig, zit hier gewoon met een brok in mijn keel en heb dr gewoon een heel naar gevoel over.
Ik hoop dat Biscuit heel snel opdroogd, en dat de wonden kunnen gaan genezen en dr rust in het lijfie komt!
Lizzy schreef: Helaas staat daar weer minder leuk nieuws tegenover....... Onze Ukkepuk is ziek...... We komen net van de DA vandaan. Hij heeft zich verslikt in zijn flesvoeding (kennelijk) en heeft een longontsteking :'( :'( :'( :'( :'(
O f*ck, ja dat is een heel groot risico met flessen, mag niet in de longen komen aaarrgghhhh :'(
#2611467
Ik heb een filmpje van de pups die drinken. Ik kan deze alleen niet plaatsen.
Als jullie zien hoe hardhandig dat gaat en zouden weten hoe de wonden van Biscuit eruit zien zou je er niet aan denken om het apart zetten van de pups in twijfel te trekken of zielig te vinden!
Dus laten we die discussie stoppen!
#2611469
henneke schreef: GVD die heb ik zitten flessen :-[ :'( :'( :'(
Ja, en anders had ik hem geflest....

Ik heb het er net met Erna over op FB en voor haar is dit de reden dat zij en Luc de enige zijn die de puppen mogen flessen. Als het mis gaat, is het tenminste Erna/Luc of Leo/Lizzy die 'het gedaan heeft'.

Allemachtig....... Ik ga nu naar bed, ik kan het even niet meer handlen......... :'( :'( :'( :'( :'(
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door