Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2602063
MargaS schreef: Het kunnen zoveel dingen zijn. Ik zou me ook zorgen maken. Erna bellen?
Neu dat hoeft niet. Erna is online.

Liz gewoon rustig blijven....temp blijven opnemen en haar in de gaten houden maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er iets aan de hand is. Onze honden doen dit ook altijd een bepaalde periode en meestal begint het inderdaad zo rond deze tijd. Melon groef de hele werpkist ondersteboven inclusief pups. Roos heeft het maar heel even gedaan.

Hoe het komt zou ik echt niet weten en het is heel vervelend voor je eigen zenuwen en rust maar normaal gesproken hoort dit er wel even bij. Zolang er lichamelijk niets met haar aan de hand is, is er geen reden tot paniek.
#2602073
henneke schreef: en zo te zien keert de rust weer een beetje terug ? ze ligt languit en ademt rustiger , volgens mij he als het een mens zou zijn zou ze nu die dag hebben dat ze aan 1 stuk door loopt te janken gewoon zomaar om niks
Ja wilde ik ook net typen.
Hoe zit dat met toeschieten van de melk? Dat doet bij mensen toch ook wel zeer enzo?
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door