Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door labradorluna
#2244724
Hallo Allemaal

Luna is een labrador en nu net 1 jaar geworden. Omdat ze ziek is geweest en prednison heeft gehad slaan we op advies van Tannetje de vaccinaties over en ontwormen we alleen bij problemen. Ook de vlooien bestrijding waar ze altijd heftig op reageerde doen we alleen bij problemen. Nu lees ik over Biofood Hondensnoepjes Anti-vlo. Kent iemand dat en wat zijn de ervaringen? Ik zou dat evt. alleen in de zomer gaan gebruiken.
Ik hoor het graag.

Jacqueline
Gebruikersavatar
Door nova
#2251308
Ik zou daar mooi vanaf blijven Er zijn heel hond-vriendelijke sprays die tegelijk vlo-onvriendelijk zijn.

Hier hebben ze  al meer dan 2 jaar geen vlooien meer gehad    :D, 'klopt heel hard op ongeverfd hout"
Door Chunga
#2891684
nova schreef: Ik zou daar mooi vanaf blijven Er zijn heel hond-vriendelijke sprays die tegelijk vlo-onvriendelijk zijn.

Hier hebben ze al meer dan 2 jaar geen vlooien meer gehad :D, 'klopt heel hard op ongeverfd hout"
Noem es een paar vlo-onvriendelijke sprays?
We hebben ook iets gelezen over biofood Anto-vlo snoepjes namelijk.
Heeft iemand ook ervaring hiermee?
Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2899300
Dat zijn volgens mij gewoon snoepjes met véél knoflook erin. Ze gaan er sowieso heerlijk van stinken..
Wanneer je het via voedsel wilt proberen, heb ooit de tip gekregen wekelijks een zoute haring te geven.
Heb het nooit uitgeprobeerd,maar die man zweerde erbij :-)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door