Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door wenche
#2034977
Ik weet het, vreselijk laat...

Maar we gaan over 2 weken op vakantie naar Noorwegen, en de honden gaan naar een pension...
Nu moeten daar de honden geënt zijn...

Ik vroeg me af of op die korte termijn ook getiterd kan worden, of dat ik deze ronde moet enten en dan volgend jaar kan titeren (en dan wel op tijd :p)
Door Lizzy
#2035582
wenche schreef: Ik weet het, vreselijk laat...

Maar we gaan over 2 weken op vakantie naar Noorwegen, en de honden gaan naar een pension...
Nu moeten daar de honden geënt zijn...

Ik vroeg me af of op die korte termijn ook getiterd kan worden, of dat ik deze ronde moet enten en dan volgend jaar kan titeren (en dan wel op tijd :p)
Waarom zou dat niet kunnen, titer? De vraag is alleen of het pension dit accepteert.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2035725
Lizzy schreef: Waarom zou dat niet kunnen, titer? De vraag is alleen of het pension dit accepteert.
Ja al zou je het een dag voor het pension doen, lijkt me alleen nog maar meer betrouwbaar dan een half jaar van tevoren.
Het is alleen even de vraag of het pension ook kennelhoest en lepto eist.
Door Esther Q
#2035843
Zoals ik het begrijp is de vraag van Wenche of 2 weken genoeg tijd is om een titerbepaling voor elkaar te krijgen. En volgens mij hangt dat van de da af, of die het zelf kan doen of niet?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2036048
Esther Q schreef: Zoals ik het begrijp is de vraag van Wenche of 2 weken genoeg tijd is om een titerbepaling voor elkaar te krijgen. En volgens mij hangt dat van de da af, of die het zelf kan doen of niet?
O zo. Als de dierenarts een vaccicheck heeft dan is het een kwestie van bloed afnemen en binnen 30 minuten heb je de uitslag.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door